{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Japanese Performance Car Club {{forumTopicSubject}}

Meningen med gruppen er at samle ejere af Japanske sportsbiler på Sjælland (og måske senere også fyn/jylland) for at vi kan trække på hinanden erfaring omkring bilerne og omkring import osv.

Der er selfølgelig også åbent for at arrangere træf udelukken for Japanske sportsbiler, hvor man kan sparke dæk eller hvad der hører til.......

Indtil videre tæller listen af biler der bliver inviteret følg.

Nissan:
Skyline
Stagea
200SX
300ZX
350Z
GTR
GTi-R

Toyota:
Supra
MR2
Celica GTfour

Mazda:
RX-7
RX-8

Honda:
S2000

Mitsubishi:
Evolution
Eclipse

Tilføj gerne hvis der er glemt nogle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Japanese Performance Car Club
  • #1   15. jul 2008 Hej Kruse:)
    så føler vi os helt beæret da vi er inviteret og er fra jylland!!!!

    he he LOL smiley


  • #2   15. jul 2008 Hehe, det må stå for Tony Montana's regning. Syntes også godt alle kan inviteres fra hele landet. Er bare et stort område hvis der skal arrangeres træf osv. Men når man har et ordentligt kørejern så er en tur over et par broer jo intet problem smiley

  • #3   16. jul 2008 Altid godt med lidt fællesskab omkring de ædle japanske racer maskiner.
    smiley


  • #4   16. jul 2008 Ja glæder mig til gruppen bliver stor så vi kan afholde en træf inden sommeren er over med en masse fede riskogere


  • #5   16. jul 2008 ja for pokker det ville sgu være fedt med et lille sensommer træf!!! den er vi helt sikker med på!!!! smiley

  • #6   16. jul 2008 Kan vi ikke få en person fra hver slags bilmodel (supra/mr2/rx-7 osv.)som vil være med til at invitere folk og holde øje med evt. nye medlemmer? For man har jo lidt mere øje for folk der kører det samme som en selv smiley

    Meld jer på banen.


  • #7   16. jul 2008 Nissan:
    Skyline
    Stagea
    200SX
    300ZX - Kruse
    350Z
    GTR
    GTi-R

    Toyota:
    Supra - Tony Montana
    MR2
    Celica GTfour

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse

    Så mangler vi bare en på resten smiley


  • #8   16. jul 2008 Super initiativ. Jeg er frisk på et meeting smiley

  • #9   16. jul 2008 Jamen tak for invitationen, er dog fra Jylland smiley

  • #10   16. jul 2008 Er vel plads til alle smiley

    Er bare nok ikke alle der vil køre så langt til træf. Men er vel fint nok hvis vi for alle med, så kan folk fra Fyn/Jylland også arrangere træf der.


  • #11   16. jul 2008 Ja, for at det giver mening med en interesseklub skal man rimeligt bredt ud (i Danmark). Så jeg kan kun støtte op omkring et Sjællandsk fælleskab smiley

    Fra en anden klub har de en regel jeg synes godt om: Man må ikke tigge stemmer i udfordringer. Det vil jeg opfordre til at denne klub også indfører, da det er dårlig stil (IMO).
    /Claus


  • #12   16. jul 2008 Jeg er skam altid villig til en bette tur østpå for at se på sjove japanere smiley

  • #13   16. jul 2008 Jeg vil da gerne invitere alle 180SX/200SX/Silviaer...
    /Claus


  • #14   16. jul 2008 Nissan:
    Skyline
    Stagea
    180SX - Claus E
    200SX - Claus E
    300ZX - Kruse
    350Z
    GTR
    GTi-R

    Toyota:
    Supra - Tony Montana
    MR2
    Celica GTfour

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse

    Subaru:
    Impreza


  • #16   16. jul 2008 Tak for invitationen selvom man er jyde smiley

  • #17   16. jul 2008 Jep, den har vi sgu misset.

    Nissan:
    Skyline
    Stagea
    180SX - Claus E
    200SX - Claus E
    300ZX - Kruse
    350Z
    GTR
    GTi-R

    Toyota:
    Supra - Tony Montana
    MR2
    Celica GTfour

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse
    3000GT

    Subaru:
    Impreza


  • #18   16. jul 2008 Æv hvad hvis man har en Silvia S15? Ellers er det godt man har en 300zx også, så man er velkommen smiley

    Jeg har min Silvia på plader fra i morgen. Hvis I har lyst kan folk da kigge forbi med deres biler ved Roskilde havn i morgen ved 19-tiden - I'll ´be there.


  • #19   16. jul 2008 Jeg tager mig også af Silvia'er Per smiley Kruse opdaterer sikkert listen smiley

    Er det blot klisterplader, eller får du den ægte vare på???
    /Claus


  • #20   16. jul 2008 Mazda MX5 og Honda NSX er vel også fine biler smiley


  • #21   16. jul 2008 Desværre ikke den ægte vare, men der er håb forude - har gang i mit netværk på flere fronter *ggg*

  • #22   16. jul 2008 importøren !
    Det jo hverdag i morgen tror ikke der mange som kan komme til træf i morgen.


  • #23   16. jul 2008 mange tak for indbydelsen, rigtig godt initiativ, det støtter vi gerne op om, dog er der ik plader på min nissan endnu ;O(

  • #24   16. jul 2008 Nissan:
    Skyline
    Stagea
    Silvia - Claus E
    180SX - Claus E
    200SX - Claus E
    300ZX - Kruse
    350Z - Kruse
    GTR - Kruse smiley
    GTi-R

    Toyota:
    Supra - Tony Montana
    MR2
    Celica GTfour

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000
    NSX

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse
    3000GT

    Subaru:
    Impreza

    Hvis nogen vil stå for de andre mærker så sig til.


  • #25   16. jul 2008 Selvom det ikke er en RWD så mener jeg at Honda Integra er en super racer... Den er da mere sportsvogn end Miata (MX5).

    Hvad siger gruppen?
    /Claus


  • #26   16. jul 2008 MX5 og NSX, blot forslag - det må Kruse vel om et eller andet sted? smiley

    Havnen i Roskilde i morgen, der er youngtimer træf hver torsdag ved 19-tiden, hvis folk har tid og lyst (hverdag eller ej) så kig forbi - could be fun!


  • #27   16. jul 2008 Claus E
    Honda Integra Type R er inkluderet nu. Det jo en super bil som jeg også var vild med engang


  • #28   16. jul 2008 Jeg ser ikke en MX5 som en performance car.

  • #29   16. jul 2008 Jeg har taget Civic Type R Integra Type R, Toyota AE86 og Starlet Glanza på listen nu syntes jeg det er nogle performance biler hvad siger i?

  • #30   16. jul 2008 Faktisk synes jeg ikke Stagea hører med i denne gruppe, da det er en stc.

    Ved godt den kan "noget" hvis den har fået den rigtige motor... men det er vel ikke motoren (alene) der gør bilen til en sportsvogn.

    HVIS Stagea skal være med, synes jeg der bl.a. er et par Toyotaer der også hører til her:

    - Toyota Soarer
    - Toyota Chaser/Mark II (JZX90/JZX100)
    - Toyota AE86 Coupe/Trueno (RWD)

    Eller er kravet at det skal være en Coupe/Sportsvogns karosse? Vi vil vel gerne have driftbilerne med, eller?
    /Claus


  • #31   16. jul 2008 Toyota Soarer
    Toyota AE86 Coupe/Trueno (RWD)

    Disse biler er på listen, tænkte også på at smide stagea på listen da der også kan ligge nogle fede kræfter under hjelmen på den bil


  • #32   16. jul 2008 Vi skulle gerne have alle drift'n'drag bilerne med. Så ja de må med på listen.

    Nissan:
    Skyline
    Stagea
    Silvia - Claus E
    180SX - Claus E
    200SX - Claus E
    300ZX - Kruse
    350Z - Kruse
    GTR - Kruse smiley
    GTi-R

    Toyota:
    Supra - Tony Montana
    MR2
    Celica GTfour
    AE86/Trueno
    Soarer
    Chaser/Mark II

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000
    NSX

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse
    3000GT

    Subaru:
    Impreza

    Jeg ved ikke rigtig med Civic Type R / integra og Glanza V. Der må i komme med en udmelding. Er ikke mig der bestemmer, det er op til gruppen. Men et eller andet sted skal grænsen jo sættes smiley


  • #33   16. jul 2008 Mazda MPS. Nu har jeg selv en ven med mazda 6 mps og syntes at den trækker rimelig jævnt ca 5 sek til 100 km/t. Men nu når vi skal til og afholde træfs er det jo altid fed og se nogle civic type r stagea soarer glanza. Men man kan sku også drifte med en forhjulstrukken bil selv om det ikke ser ligeså fedt ud

  • #34   16. jul 2008 Ja MPS'erne er skam hurtige og sportslige, og en klasse over Honda Type R biler. Jeg syntes ikke Type R modellerne skal med så bliver det lidt for almindeligt. Se blot hvor mange Honda Type R biler der er Civic/Accord/integra/Prelude.

    Jeg ser lidt på det på den her måde;

    Hvad ville jeg syntes var spændende/interresant at se på til et træf.
    Og der falder de altså lidt udenfor.

    Stagea/Soarer osv syntes jeg er ok. Da det ihvertfald er biler jeg godt ville se mere til, og dem der er i dk er ikke just kedelige.
    Hvad syntes andre folk? Så skal en Aristo vel også med?



  • #35   16. jul 2008 Aristo skal da helt sikkert med 3.0 motor enten uden tryk eller med tryk.

    Men kan så igen give dig ret med civic type r ret. Og ja de falder sku også lidt udenfor til træf's med lidt mere speciele biler


  • #36   16. jul 2008 Hehe vi kan jo blive ved med diskuter hva der må komme med eller ej.

    Var det ikke letter at sætte en min. HK grænse eller 0-100 tid? Bare et forslag smiley


  • #37   16. jul 2008 Tror bare vi starter med den her liste.

    Så kan vi sige at hvis man kan samle en 10 stykker i gruppen som ønsker noget mere på listen kan det tilføjes?

    Nissan:
    Skyline
    Stagea
    Silvia -
    180SX
    200SX
    300ZX
    350Z
    GTR
    GTi-R

    Toyota:
    Aristo
    Supra
    MR2
    Celica GTfour
    AE86/Trueno
    Soarer
    Chaser/Mark II

    Mazda:
    RX-7
    RX-8

    Honda:
    S2000
    NSX

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse
    3000GT

    Subaru:
    Impreza


  • #38   16. jul 2008 Se nu kan vi få nogle ordentlige træf! smiley

  • #39   16. jul 2008 Hehe, ja en rigtig fin liste smiley

  • #40   17. jul 2008 Det er vel ikke alle Impreza'er der er velkommen smiley

  • #41   17. jul 2008 tak for invite smiley

  • #42   17. jul 2008 cool mann, håber vi få noglen ordenlige træf, når vi kommer så langt, det ser vi frem til.

  • #43   17. jul 2008 er den gruppe fra KBH??
    Får man besked hvis der er træf derud???


  • #45   17. jul 2008
    Johnny C

    Ja gruppen er fra kbh. Der bliver sendt mail til samtlige brugere når der er træf. Der bliver også lavet forum emne. Brugerne kan også selv arangere en træf hvis det skulle lyste


  • #46   17. jul 2008 tak for det..:P
    vil nemlig også gerne høre mere om biler fra andre ejer..:)
    Er vildt med japansk biler...:P
    synes der er næsten ikke bedre biler..:)


  • #47   17. jul 2008 WOW. så er vi 99 medlemmer!!!

    Hvem bliver nr. 100 smiley
    /Claus


  • #48   18. jul 2008 hey. hvis der er nogle træf sårn hvor Høkerne ikk er i nærheden (har ikk plader på endnu) så stiller jeg sq gerne op i rx7ern

  • #49   31. jul 2008 Vi (klubben) har en ansøgning om medlemskab fra en Mazda 323 4x4 Turbo/Mazda 323 GTR. Ejeren mener at bilen også hører til i denne gruppe... Hvad siger I?

    Jeg kan godt se at den er sammenlignelig med Sunny GTI-R... men jeg synes sgu ikke den er så fed, den Mazda model. Vi var vist også enige om at MX5 ikke hørte hjemme i klubben.
    /Claus

    NB: Lad nu vær med at melde ham ind (dem der kan) inden at vi er blevet enige smiley


  • #50   1. aug 2008 Syntes måske ikke det er en Sportsvogn, det er mere en alm "familie vogn" med stor motor, lidt ligesom Carina E Gti osv... Måske bare mig...

  • #51   1. aug 2008 Først de saglige argumenter:
    Selvom jeg selv er Nissan fanatiker så er en Mazda 323 4x4 jo meget at sidestille med Sunny GTi-R. Synes godt den kan gå. Impreza er jo heller ikke mere speciel end Mazdaen, joee den har boxer, men gør det bilen til en mere sportsvogn?

    Desuden er det jo stadig en speciel og meget sjælden bil og så har den både 4x4 og turbo.

    Så tommelfingeren op herfra.

    Så de "bløde" argumenter:
    Jeg synes personligt man skal passe på at udelukke nogen fordi andre mener deres egen bil er mere specielle end andres. Man vil altid synes ens egen bil er det eneste rigtige i hele verdenen, men hvad synes andre? For mig gælder det om at samle folk med sjove japaner biler og gerne så mange som muligt. Netop derfor synes jeg en Mazda 323 GTR 4x4 er mere end velkommen.


  • #52   1. aug 2008 Jeg er som sådan enig med Per (P M) men hvis vi skal have 323 Turbo/GTR med, men er det så rimeligt at vi ikke vil ha' MX5 med? Den har trods alt baghjulstræk og er lige så hurtig (med den store motor).
    /Claus


  • #53   1. aug 2008 Gerne for mig, MX5'eren er en klassiker og en speciel bil i mine øjne. Hvis man skulle lave en afgrænsning kunne man jo bare sige at bilerne skal have turbo - men så siger vi også Starlet Turbo (og Micra turbo for dem som husker den, med både kompressor og turbo på en lille 996ccm).

  • #54   1. aug 2008 Jeg er enig med knud ! - ellers kommer vi sku for langt ud... De der mere eller mindre alm "konebiler" er ikke Performance biler, men hvad ved jeg, kører jo bare i en sx'er...

  • #55   1. aug 2008 'waaauu-factor' vil altid være et spørgmål om smag. Jeg vil nu stadig holde på at Sunny GTI-R og Mazda 323 GTR er to meget ens biler og at det vil være forskelsbehandling at tage en Sunny med, men ikke en 323 GTR kun på baggrund af at nogle herinde siger den ikke har nok 'waaauu-factor'! Det holder squ ikke som saglig argument.

    Så synes jeg at initiativtagerne bør gå i tænkeboks og komme med nogle konkrete adgangskriterier. Baghjulstræk, 4x4, turbo, antal heste whatever fra fabrikken.


  • #56   1. aug 2008 Forslag til afklaring:

    Da vi på meget kort tid (med en forholdsvis begrænset mængde bilmodeller) har fået over 100 medlemmer bør vi have regler for indmelding af "nye" modeller.

    Da vores navn siger en bilklub for japanske biler, er det vi mangler vel at definere "Performance". Om det skal være i form af præstationer, eller tekniske specs, og om det er hvad bilen er født som, eller om mods tages med i vurderingen, må vi lige tale om.

    Men ved at define (f.eks. nedenstående) slipper vi for at tænke i mærker og modeller/varianter:

    Produktionsland: Japan
    Trækkende hjul: RWD eller 4x4
    Ydelse: Min. 200 heste (Fabrik)

    Alternativt kan man sige at 0-100 skal være under 8 sekunder (eller noget) men uanset hvad kan vi så ikke have f.eks. AE86 med mere...(?)

    Jeg synes personligt at bilerne skal være rimeligt sammenlignelige... og jeg vil da helst ikke have min Fairlady sammenlignet med en Mazda 323.

    Jeg synes stifterne af gruppen lige må komme på banen. Kan godt forstå knud !

    /Claus



  • #57   1. aug 2008 jaae Claus, lige mine ord. Vi kan ikke basere det her på waaau eller min bil er federe end din bil - agtigt!

    Ang. MX-5 er jeg egentlig fair-nok enig i at den nok ikke lige hører under kategorien performance car, point taken fra tidligere. Men 323 og Sunny og Impreza er squ samme setup.


  • #58   1. aug 2008 Det som Claus har skrevet er vel ikke til at tage fejl af;
    Produktionsland: Japan
    Trækkende hjul: RWD eller 4x4
    Ydelse: Min. 200 heste (Fabrik)
    Det udelukker i hvert fald en Corolla GSI, men også fx en Corolla AE86!


  • #59   1. aug 2008 ...hvis man skulle give klubben en mulighed for at "skrue" på en vurdering, eller give mulighed for netop at beholde en AE86 (født med 124 heste), kunne man netop tilføje: Bygget fra fabrikken som performance køretøj.

    Jeg synes oprindeligt at karosse også kunne høre til i denne kategori, og at det så var definitioner som f.eks. Coupe og Roadster der var medvirkende årsag til indmelding. Men så giver det omvendt en blokering for f.eks. 4 dørs Skylines, JZX100 m.fl.

    Jeg vil hellere smide Sunny GT-R ud end tage Mazda 323 Turbo 4x4 ind! Men det er blot min mening smiley
    /Claus


  • #60   1. aug 2008 Ja, det er squ noget af et dilemma vi er ude i her!

  • #61   1. aug 2008 Findes Skyline 4-dørs og Stagea fx ikke begge med 4WD og RB26DETT, det mener jeg bestemt de gør. Men igen, det er jo et spørgsmål om at få lavet et KLART sæt regler for hvad adgangskriteret er for at komme med i denne meget eksklusive klub.
    For jeg er da enig, synes sku heller ikke lige der er så meget sexappeal over Skyline 4-dørs og Stagea og er langt fra det samme som den ægte vare, Skyline GTR. Men alle bilerne skal jo ikke kun være den helt ægte vare (som set med dine og mine øjne), ´så var der jo kun Skyline GTR herinde smiley
    Men som det tydeligt ses er her jo lige så mange meninger og holdninger som der er medlemmer herinde og det er fint nok. Men så er jeg tilbage til det jeg skrev for lidt siden. Initiativtagerne må sætte et regesæt op som adgangskriteriet.


  • #62   1. aug 2008 Det er noget af en diskussion vi er ude i, men en god og sund debat, for' det er squ ikke helt nemt at definere hvad en performance car er.

  • #63   1. aug 2008 Dilemmaet er vel ikke større end der blot skal tages en beslutning.

    Selvom vi (der skriver pt.) synes at AE86 Coupe hører til i klubben, er det jo IKKE fordi det er en performance bil. Den er født som en hurtig hverdags coupe, performance mæssigt i klasse med datidens GTI'er.

    Så reelt (IMO) hører den vel ikke til i klubben, blot fordi det er en "eksotisk" kultbil...(?)

    Desuden er der talt om at vi gerne vil have drifterne med... men hvor meget vi skal prioritere disse er jeg i tvivl om... Hvis man kigger vores nuværende medlemmers biler igennem, er der ikke mange (vel en ca. 5%) hvor biler (ind i mellem) bruges til drift. Og mon ikke drifterne er bedre tjent med deres egen klub, ærligt talt smiley

    BTW: Skal vi udmelde medlemmer der ikke har en "godkendt" bil mere? Se f.eks. dette medlem: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=60693

    /Claus

    NB: Lang tråd efterhånden smiley



  • #64   1. aug 2008 Og hvis hurtige hverdagsbiler som Mazda 323 Turbo/Sunny GTI-R ikke skal være med... hvad så med Mitsu Lancer Evo? Det er jo reelt også en 4 dørs personbil...!?!

    Ikke let at generalisere!!!
    /Claus


  • #65   1. aug 2008 Jeg er lidt på herrens mark nu, vil give div meninger ret, dog mener jeg at hvis vi laver "hvad kan bilen" og kører med min 200HK (fra fabrik) osv, så er det jo ud med mig kan man sige så det forslag er ikke lige mig...

    Jeg kan ikke finde en løsning på dette, for hvis min er ok herinde, er Mazda 323 Turbo/Sunny GTI-R vel også okay hvis vi går efter performance, men mener stadig ikke "waou faktoren" er der, så ville jeg jo mene at der skal mange flere mærker på...


  • #66   1. aug 2008 For hvis en Mx-5 ryger ind, så er sådan noget som en Honda del sol v-tec da vildere både på performance + waou faktor...

  • #67   2. aug 2008 Hvad med sådan her:
    Produktionsland: Japan
    Trækkende hjul: RWD eller 4x4
    Fabriksmonteret Turbo

    Rigtigt Ulstrup, men hvem skal vurdere hvad wauo faktor er? Det er jo ligesom elastik i metermål. For at det er fair og folk har nogle basicfact at rette sig efter skal det jo være noget håndgribeligt og faktuelt som ikke kan gradbøjes eller noget nogen skal vurdere.

    Desuden tror jeg efterhånden vi er ved at være enige om at MX5 ikke skal ind, så skal vi ikke lade den ligge?!

    Claus, hvad sker der her; http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=60693 Det link du sendte, er det en Renault han har?


  • #68   2. aug 2008 Endnu mere alternativt og blot et forslag til initiativtagerne (for jeg synes initiativet og konceptet er konge!):

    Hvad med at rykke hele dette forum ud på et nyt site. Indkald til en stiftende generalforsamling, få dannet en betyrelse med forskellige træfudvalg for trackdays, showoff osv. Måske der er sponsorer ude i det ganske dangske land? Så kunne det her måske udvikle sig til noget større og måske noget hvor vi kunne mødes med andre internationale ligesindede fx en gang om året?
    Bare et forslag.


  • #69   2. aug 2008 Lyder som en fed ide, dog en røv stort stykke arbejde, og regelsættet du kom med her i anden omgang var godt nok noget mere mig smiley

  • #70   2. aug 2008 Ja kom nu med nogle regler. Det var det jeg sagde for lang tid siden smiley

  • #71   2. aug 2008 Jamen hvis det er nogen der har evnerne/lysten & tiden til at lave et nyt site, så er det da bare at komme igang jeg besider bare kun en af de 3 ting. Resten er en mangelvare smiley

  • #72   2. aug 2008 Per (P M): Ja, hans nuværende bil er en R5... det er muligt han har haft en rx7... men hvis man ikke har en bil der giver "adgang" til klubben, mener jeg ikke man kan være medlem mere... Måske dog i en kortere periode (mens man venter på færgen fra Japan :))

    Hvis Pers model er den vi skal rette os efter, skal AE86 og alle andre N/A'ere så ud... Også Honda S2000?

    Men jeg synes også det er en god ide at flytte det ud af BG. Selvom det kræver mere (af nogen) giver det både flere muligheder, men også mere commitment/sammenhold/engagement.

    Jeg er med på en reel stiftelse af en forening!
    /Claus


  • #73   2. aug 2008 Her er reglerne

    Man skal eje følgende bil(er) for at ansøge

    Nissan:
    Skyline
    180SX
    200SX
    300ZX
    350Z
    GTR
    GTi-R

    Toyota:
    Supra
    MR2
    Celica GTfour
    Celica Turbo
    Soarer
    Aristo
    AE 86

    Mazda:
    RX-7
    RX-8


    Honda:
    S2000
    Integra Type R
    NSX

    Mitsubishi:
    Evolution
    Eclipse
    3000 GT

    Subaru:
    Impreza Turbo


    Reglement


  • #74   2. aug 2008 Afgift eller ej, svenske eller danske plader har - efter min mening - ikke noget med sagen at gøre!

  • #75   3. aug 2008 Jeg skal være ærlig og sige at mit respekt niveau også er højere hos folk hvis bil er købt og betalt med dansk afgift, frem for at kringle den så det kan lade sig gøre at køre med svenske plader, eller bare drøne rundt på prøve numre... No offence smiley

  • #76   3. aug 2008 Mere respekt for at man har betalt en afgift til staten (som er fuldstændig urimelig i forhold til stort set alle andre EU lande), kan jeg ikke forholde mig til.

    Så skulle det også betyde noget om bilen er købt kontant, eller om man skylder penge i banken?

    Der er mange der har ret specielle biler, som netop derfor ikke bruges som hverdagsbiler. Så jeg synes det er fair nok at man har en bil, som ind i mellem (eller indtil man har sparet penge op til afgiften) køres på "klisterplader" en gang i mellem.

    No offence II smiley
    /Claus


  • #77   3. aug 2008 Tja jamen der deler vi jo så bare ikke mening, men det skal man jo heller ikke altid... Kæft verden ville være et kedeligt sted hvis alle havde samme mening smiley

  • #78   3. aug 2008 ^^ Det vil ellers være meget letter smiley



  • #79   3. aug 2008 Hehe det kan man da sige ... Nogen der har styr på fælge ? Jeg skal have smidt et sæt originale nissan fælge til salg men kender ikke rigtigt specs på dem, kun hvad der står på dem... smiley

  • #80   3. aug 2008 Ulstrup: Kan se du hare fundet specs på dine fælge - Og helt fint vi så ikke er enige om den sag. Np probs smiley

    /Claus


Kommentér på:
Japanese Performance Car Club

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce