{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rally syn
  • #1   10. nov 2011 "der er papirer på buret og der er en homoligerings attest med på bilen"

    Få ham til at tage et billede af godkendelses papirene på buret
    Hvis det er FIA har det et stempel med et nummer. Ellers er det bare at se om buret overholder dimensionerne hhv. teknisk reglement.


  • #2   10. nov 2011 ja okay takker

  • #3   10. nov 2011 den skal aller først almindelig synes, og når det er gjort kan du køre til rallysyn, buret skal bare overholde matriale og gods tykkelser som er oplyst i foreskrifter for rallybiler på dasus hjemmeside så er det ingen sag

  • #4   11. nov 2011 Det ser ud til at der er papirer på hele bilen. så det skulle jo være en smal sag. men tjek at det hele nu er lavet efter homologeringen. så der ikke er nogle problemer.

  • #6   20. nov 2011 bilen skal stadig være godkendt af normal syns virksomhed inden du kan køre til rally syn ellers laver de noget som ikke er lovligt men det er der jo så meget der ikke er

  • #8   20. nov 2011 Hans Erik:
    Kig lige forbi dasu's og læs hele sektionen om rallysyn, eller bare dette link

    http://www.dasu.dk/web/rally/rallysyn_af_bil/hvordan_goer_man


  • #9   22. nov 2011 sådan fik jeg at vide det skulle gøres da jeg lavede min egen vogn men det er også fire år siden der skulle den være igennem et almindelig registrerings syn inden da der ikke havde været nummerplader på men det var lige inden afgift fritagelsen så kan jo godt være ændret en del siden og det var fra vedkomne der skulle rallysyne den.

  • #10   7. mar 2012 hans erik M -

    I dag kan du køre med en afgiftsfri rallybil, altså på klisterplader. Så den skal ikke TOLDsynes først (almindeligt syn er fløjtende ligegyldigt).

    Jeg har selv lavet mig en ny rallybil til i år, uden afgift, og den skal til rallysyn, homologeringssyn (da det er gruppe DK/National homologering) og til sidst til almindeligt syn. Og det eneste der bliver tjekket til det almindelige syn er stelnummer og bremser. Alt andet var han ligeglad med, da der var DASU papirer på ændringerne.

    Der er absolut ingen ide i at køre bilen til syn, inden du kører til rallysyn, medmindre den skal indregistreres og på faste plader. Men hvem vil dog bruge penge på det. Klisterplade tricket er langt billigere.


Kommentér på:
rally syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce