{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vems ladetryksstyring
  • #1   4. nov 2012 Hej Thomas

    Hvad er problemet?


  • #2   4. nov 2012 Bare have en guide til at sætte de indstillinger op, og evt hvilken udgang jeg skal bruge:-)

  • #3   5. nov 2012 Hej Thomas

    Du skal bare bruge en inj ell Ign udgang til det,
    Jeg har lavet det på en del biler og det kører fint
    Hvordan har du tænkt dig at det skal virke ?
    Openloop, closedloop , pr gear ?



  • #4   5. nov 2012 Kunne godt tænke mig at jeg kunne koble det op så jeg max må lave 0,7bar i 1gear. Og 1bar i 2gear. Og så bare 1,5bar i resten af gearne, vis altså min tps er mere end 80%åben. Ellers skal den kun gå med 0,5bar. Har fået speedosignal ind over boksen, og fået det til at virke sammen med det gear display.

  • #5   5. nov 2012 Hvis du trykker F1 i ladetryks settings kan du se hjælpe filerne,
    Du skal så vælge geardepent styring , den 2d tabel som kommer frem er 1gear i nederste række , 2gear anden række, 3 gear 3rd række , osv
    Det er dutycycle vs rpm ,
    Så er ganske nemt at indstille,
    Hvor stram en wastegate fjeder/actuator kører du med ? , jeg går ud fra at den selvfølgelig er under de 0.7bar som du gerne vil køre i første gear ,
    Men det er jo bare at prøve at skrive feks 20 i den nederste række også se hvad det giver af tryk , også ellers bare ændre det til du rammer det du gerne vil køre smiley
    Du skal så selvfølgelig rette i tps/rpm også så du hat de værdier du gene vil have,
    Men jeg syntes faktisk at det hele siger sigselv , ellers er det bare at trykke F1 også se hjælpe filerne smiley


  • #6   5. nov 2012 Men er de pid sittings ikke noget skrammel og sætte op?

  • #7   5. nov 2012 Køre med en 0,5bars fjeder.

  • #8   5. nov 2012 Vent med pid settings til du har pejlet dig ind med dutycycle , så starter du med at give den lidt p, mindre i og nul i d til at starte med , så tjekker du hvordan det kører og går videre der fra,
    Læs om ventil pid regulering på nettet det er gamle simpelt , dog lidt tidskrævende i starten smiley


  • #9   6. nov 2012 Må prøve og rode lidt med det i weekenden så:-)

  • #10   6. nov 2012 Yes sir, det er den måde man lærer smiley

  • #11   6. nov 2012 Hej Thomas
    Godt du er ved at få det hele til at virke.
    P-I-D regulering hjælp kan du finde her http://www.vems.dk/cart/PID_regulering.pdf
    Køre bilen ellers som den skal?


  • #12   6. nov 2012 Ja den køre fint, er efterhånden oppe på 2000km det eneste jeg skal have lavet er tomgangsregulator og det ladetryksstyrring. så skal den køres ind, så må vi se om jeg kommer tæt på de 600hk som er målet.

Kommentér på:
vems ladetryksstyring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce