Nissan SR20

Nissan SR20

Medlemmer: 101
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  High port / Low port
  • #1   2. feb 2011 Low

  • #2   2. feb 2011 Det er en highport. En lowport ligger indsugningen over indsugningskanalerne og en lowport ligger indsugningen under

  • #3   2. feb 2011 jamen min indsugning ligger da også under ? så det vel ikke en highport?

  • #4   2. feb 2011 Hvis du har samme indsugning som den på billeder er den

  • #5   3. feb 2011 det er en highport som staalanden siger

  • #6   3. feb 2011 De har ret, jeg tog fejl

  • #7   3. feb 2011 det er min motor jeg tog et billed af.
    jeg siger tak for hjælpen!


  • #8   3. feb 2011 du lyder som om du har styr på alt inden for nissan stålanden.
    der gik nogen rygter om at den ene type havde et bedre flow end den anden, er der hold i det og evt hvilken?


  • #9   3. feb 2011 Bestemt ik. Quassimodo er manden jeg normalt går til hvis jeg er i tivl;)

    Ja har du helt ret i, og det er den helt rigtige maskine flowmæssigt du har der.


  • #10   4. feb 2011 En highport er ofte kendetegnet ved at yde lidt mere end en lowport på effekten (HK). Men en Lowport har lidt mere moment end en highport.

    Eksempel;
    B13 100NX 2.0 GTi med highport blev rullet med følgende specs;
    164hk og 178nm
    N15 Almera 2.0 GTi med lowport blev rullet med følgende specs;
    156hk og 189nm
    (kan ikke huske ved hvilke omdrejninger)
    Begge biler er rullet på samme rullefelt på samme dag.

    En lowport går også meget lidt længere på literen (hvis nogen har interesse for det - andet end sådan nogle gamle tosser som mig).

    Så om man kan tale om at den ene er mere rigtig end en anden er vel en smagssag.

    Jeg er klart tilhænger af highport (så er jeg vel ikke helt så gammel endnu?).


  • #11   4. feb 2011 Er ikke helt Enig Per. Jeg lavede 176hk og 199NM på samme felt som du fik målt din B13 på.Nogenlunde samme mods som din vist.
    Ved meget let fod lykkedes det faktisk at køre 14,8km/l i min med highport.

    High port maskinen føles og mere "brutal" omdrejningsvillig i forhold til en Low port. Selv ved nogenlunde ens effekt


  • #12   4. feb 2011 det gør mig glad at læse smiley så er det den rigtige jeg har fået fat i.
    nu må det gerne blive lidt varmt så jeg jeg overskue at smide den maskine i hullet på min p10 smiley glæder mig som et lille barn!


  • #13   4. feb 2011 Staalanden -> Der var ingen mods på mine biler dengang, så det er tal på standard SR20DE'ere.

    Jeg har aldrig set tal på over 166hk på en STANDARD SR20DE'er (hverken highport eller lowport). Meget kunne tyde på at der var andre knaster i din?! Vi rullede engang Thomas Jørgensens Sunny N14 med SR20 highport, den havde andre knaster og den lagde 178hk og noget nær 180nm.

    Highporten virker mere omdrejningsvillig, enig - også lyden er særdeles fed (råmetallisk) når den får mange omdrejninger, så også her er jeg enig.


  • #14   4. feb 2011 Havde du ikke rustfri banan, og komplet udstødning og filter dengang du fik målt med de-cat?

    Min kørte med standart knaster. Vpower, justeret tændning, rustfri banan, 2,5" forrør, std kat og mellemrør. 2,5" bagpotte, king Dragon filter og komplet abcon kur af motor og gear.

    Ja lyden er også anderledes:)


  • #15   5. feb 2011 jow på den sorte og jeg mener den blev rullet til 162 med banan og større forrør.

    Den røde var standard og ydede 164, blot med andet filter på.


  • #16   5. feb 2011 Tror kun jeg så den sorte:) Noget med du tabte et par hk og vandt et par nm ved at pille katten af ik. Eller var det omvendt?

  • #17   6. feb 2011 Jow helt rigtigt, det gav ikke det store, så katten røg på igen

Kommentér på:
High port / Low port

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce