{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2,0 16V til 2,5 V6
  • #1   20. nov 2014 Hvis du ikke skal bruge bilen inden for den nærmeste fremtid. Springer du bare ud i projektet. Der er ikke noget der bare er plug and play når man laver sådan en ombygning. Du skal først og fremmest være sikker på du har alle de dele du skal bruge til det. Og så en masse små dele som spændebånd og andre småting som kan være trælse og gå i stykker når det skilles ad.

  • DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #2   21. nov 2014 I hvilken bil? Hvis det er en Vectra b, så er det både nemmere og billigere i den sidste ende at købe en der er født som V6...

  • #3   21. nov 2014 ja glemte og skrive det er min vectra b men det er i orden nej den skal ind og stå til vinter så har ca 4-5 måneder til og lave den op i

  • DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #4   21. nov 2014 Det er stadig det billigste, nemmeste og lovligste at købe en der er født som v6... Det er ikke lovligt at lægge en 2,5 v6 motor i en Vectra med 2,0 16v motor, der skal betales afgift af ombygningen. Inden du har fået købt motor, gearkasse, udstødning, bremser og alt andet man nu skal bruge, så er du næsten oppe på afgiftens størrelse, og så mangler du stadigvæk at betale afgiften oveni... Derfor er det billigere at købe en der er født som V6 fra fabrikken, man kan evt kigge efter en i udlandet...

  • #5   21. nov 2014 har alt fra v6 og bremser og trækaksler er det samme mangler ingen ting har nemlig en V6 til reservedele og bilen skal i vinterhi så har 4-5 måneder til og gøre den klar

  • DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #6   21. nov 2014 Det ændrer jo ikke på at det stadig bliver dyrere end at købe en V6 og sætte den i stand, samtidigt med at du slipper for at betale afgift og man slipper for en masse arbejde med at skifte motor.

  • #7   22. nov 2014 der er bare nogen som ikk fatter en skid herinde

Kommentér på:
2,0 16V til 2,5 V6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce