{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken motor ?
  • #1   3. jun 2009 Hej Morten

    Prøve at se under emne-oversigt på den dato der hedder 20-10-2008.

    3.0 får du ikke synet og godkendt.
    Jeg her selv en 2.0 s men laver den om til en e'er senere.
    Jeg har hørt om nogen der har lavet en 1.9 orginal om til en 2.2. e. men stadig med 1.9 på blokken.

    Jesper


  • #2   3. jun 2009 okey . . ja det ku være fedt også at bevare den org. motor . . . hmm men troede ellers man godt ku få synet den med en 3.0 . . . ved så at sætte støre bremser der passer til motoren og så betale afgift af de ændringer.

  • #3   4. jun 2009 ved mont. af 3.0 skal væggen hvor køleren sidder i fjernes og den er bærende,så den går ikke. Som jesper siger er der mange der laver deres or. motor om til 2.2 el 2.4 ,men 2.4 manifolden kan dog ikke være der ,men derfor kan den jo godt være 2.4. kik forbi mit fotoalbum der kan du se lidt om ombygning af gtér.

  • #4   4. jun 2009 ja okey . . . har du ændret på karrossen/inderskærmen for at få din turbomanifol til at være der. . .

  • #5   4. jun 2009 nej der er ikke ændret i karrossen men har lavet motorophænget om i højre side så at turboen kan være der.

Kommentér på:
Hvilken motor ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce