852 visninger
|
Oprettet:
Rust og el fejl {{forumTopicSubject}}
Ville høre jer skal have lavet rust i frontklappen er det bedst at skifte hele klappen eller er det ok at slibe den ned og male den det er kun overflade rust i selv samlingen opppe ved ruden og ved bøjlen ved låsen , så er der en "sjov" elfejl nogle gange når man køre så slukker den for lyset i instrumentboret og for alle instrumenter så man ikke kan se hastighed motortemp og olietemp , omdr den lyser også i stop nogle gange hvad pokker kan det være ?
maj 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 8 Emner: 27 Svar: 615
Lys - mener bare det plejer at være et af stikkene omme bagpå selve instrumentet. Prøv at skil det af og saml det igen og se om den ikke går væk.
Stop-lyset - Den skal du få lavet noget seriøs fejlfinding på, den lampe lyser ikke for sjovs skyld!
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 423
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 6 Emner: 6 Svar: 169
Her er nogle kommaer og punktummer
Brug dem fornuftigt.
Til det med rusten ville jeg slibe det ned, til at starte med. Også hvis det kommer tilbage, så ville jeg skifte klappen
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 6 Emner: 6 Svar: 169
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 423
Så er der en "sjov" elfejl nogle gange når man køre så slukker den for lyset i instrumentboret og for alle instrumenter , så man ikke kan se hastighed motortemp og olietemp , omdr den lyser også i stop nogle gange hvad pokker kan det være ?
*THE STIG* Tak for lån :o)
Rust og el fejl
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside