{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Problem med forbremsen. {{forumTopicSubject}}

Er ved at klargøre den Xr4i jeg er igang med og har nu fået fikset bagbremserne så de virker.
Da turen så kom til de forreste kaliber og jeg fik trykket dem tilbage, så vil de nu ikke tilbage og trykke på klodserne og skiven igen.
Pedalen går simpelthen bar i bund, og der kommer intet væske ud af luftskruen.
Kan se stemplet bevæger sig lidt men trækker sig tilbage igen.

Kan det være hovedcylinderen der er gået, og kan man skille den ad, og er den ens alle Sierraer imellem hvis den skal skiftes?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med forbremsen.
  • #1   4. okt 2010 Er klibrene også ens selvom det er 260mm skiver?

  • #2   4. okt 2010 Kalibre er ikke ens 260 mm er støre, ville skifte hovedecylinder de koster ikke så meget, men ellers kan den godt skilles ad.

  • #3   4. okt 2010 Hvor er det bedst/nemmest/billigst at købe?
    Nemmest er jo helt klart Thansen men det er ikke altid det hverken er billigst eller bedst jo.
    Nu har jeg mest gjort i BMW hvor Koed har fået dankortet til at gløde.
    Hvem skal man ha fat i når man skal ha noget til sin Ford?
    Har allerede prøvet Mørke Autogenbrug som ellers skriver de er ih og åh så meget specialister i specielt Sierra og kan skaffe alt til dem, men de ku ikke engang hjælpe med en bagbro med skiver fra en alm Sierra smiley


  • #4   4. okt 2010 Du skal have fat i ford-specialisten.dk og det er mig der er daglig leder der, og vi har bagtøj til abs, og thansen er ok med dele det er nogen år tilbage de havde dårlige dele.

  • #5   4. okt 2010 Ford Brian:
    Det lyder sku godt smiley
    Jeg er heller ikke helt så THansen kritisk som de fleste, men når man er ude i så gamle biler som jeg beskæftiger mig med, er det sjældent de har det store udbud, og der kan selv originale dele være billigere hvilket jeg har oplevet både med tandrem til en gammel Galant, dele til min Jetta, og det samme til mine BMWer.

    Hvad vil sådan en konvertering til skiver indebære?
    Håndbremsen blir hydraulisk så hul i kabler, tænker mere på om man kan lade bagbroen sidde og kun nøjes med armene, eller man skal ha alt med bagtøj und alles?
    Og hvad tager i for det jeg skal bruge til sådan en ombygning?


  • #6   4. okt 2010 Hvis det er en bil der skal køre på gaden skal det laves ordenligt så du får komplet abs, det andet med bare at sætte bagtøj på med skiver kan ikke synes, komplet abs system koster 2500,00 eksl. ankerplader og håndbremsekabel da det desvære ikke er godt, Sierra køre altid med håndbremsekabel og aldrig hydraulisk.

  • #7   4. okt 2010 Ja jeg fik ik lige med i det her indlæg at den skal bygges til ræs/drift, så syn er helt underordnet smiley
    Derfor der skal hydrualisk håndbremse til smiley
    Hvad med en hovedcylinder til Xr4i enten brugt eller ny?
    For kan se at Thansen kun har til 2.0 og der står "IKKE til Xr4i"


Kommentér på:
Problem med forbremsen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce