Basser for sent. {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået smidt fortsærker og bass i bagagerummet på min e21er nu.
Jeg har lavet lidt anlæg i min Caprice før, med MEGA godt dunk i (lets face it, det er trykket og ik lyd jeg vil ha af bassen).
Her komemr opsætningen Capricen kontra bavariaen.
Caprice:
HU- Xzound XL200
Forstærker - Jari Auto forstærker (brokoblet)
Phonokabler - ukendt uden remote.
Batterikabler - halv tykt højtalerkabel taget fra sikringsdåsen i bilen og den anden brugt til remote, og bare smidt i for at få strøm derom.
Bass - 2 stk Infinity basser monteret på en PLADE som forstærkeren også sidder på (tjek billed under Capricen).
Alt sammen bare smækket hurtigt sammen af dele jeg havde liggende/fået for at prøve det.
Bavaria:
HU - Xzound XL200 (den fra Capricen)
Forstærker - Blaupunkt THA480 (brokoblet)
Phonokabler - Caliber, med indbygget remote.
Batterikabler - Plus trukket helt ude fra batteriet i samme tykkelse som ledningerne til motoren, og stelkabel tykkere end den på Capricen taget i ca samme afstand(10-20cm) som på Capricen fra kofangermonteringsskruerne som er nye "guld"skruer.
Bass - Pt 1stk Infinity (samme som fra Capricen) monteret i en uportet baskasse fra Thansen.
Meningen var at der sku 2 Arizona Eagle i som sku sidde outvendt, men havde problemer med monteringen, og lyd/dunkeniveau er ca det samme som Infinityen.
Jeg synes at det lyder til bassen træder sent til, somom der er forsinkelse.
Den komemr et/½ taktslag for sent ig ødelægger lidt rytmen.
Er lidt irriteret over det da jeg har brugt en del penge og tid på at det i BMWen sku laves ordentligt med ordentlige dele også spilelre det ringere end det jeg smed i Capricen som overtrådte alle tommelfinger regler om at det skal i kasser, skal ha god batteriforbindelse, og at phonokabler ik må ligge med pluskabler og pluskablet der lå 1-2meter rullet sammen bag bagsædet.
Nogle der kan komme med lidt guldkorn?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Basser for sent.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside