{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Fjerne vakuumslange fra benzintryksregulator. {{forumTopicSubject}}

Hej SX folk

Skal have en justerbar benzintryksregulator på bilen, inden den skal over og justeres, men ville lige høre hvad den originale gør, hvis man bare fjerne vakuumslangen?

Åbner den så helt og ikke laver noget tryk på systemet eller holder den sig en anelse lukket?

Grunden til jeg spørg er fordi jeg vil vide om jeg skal have en studs på i stedet for den originale regulator?

Fx som den her
http://www.ebay.co.uk/itm/FSE-FUEL-RAIL-ADAPTOR-NISSAN-200sx-S13-S14-SR20DET-/270456911850?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ef87cf7ea


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne vakuumslange fra benzintryksregulator.
  • #1   24. aug 2013 Du fjerner den originale og sætter den som du har limket til på istedet
    Og køre en slange fra den til din benzintryksmåler og så den anden studs skal på returløbet
    Og om du vælger og køre den ind med eller uden varcum på er op til dig selv


  • #2   24. aug 2013 Og det varcumslangen gør er at når du holder i tomgang justere den sig selv ned i tryk og når din bil går i ladetryk justere den så benzintrykket tilsvarende op som du køre med i ladetryk
    Og for a tage min egen som eksempel går men med et varcum på 0.9
    I tomgang og der er mit benzintryk 3,5bar og ved 0 bar i ladetryk køre den så med 0.9 bar mere i benzintryk
    Håber du fik svar nok smiley


  • #3   24. aug 2013 Skulle bare vide om den åbnede helt og der var "direkte" flow igennem eller om man skulle have en studs, for havde den nu åbnet helt var det jo overflødigt med den den studs smiley

  • #4   25. aug 2013 Det er rigtigt..
    For a være ærlig er jeg ikk sikker men kunne ikke forstille mig a den stod helt åben på noget tidspunkt pånær når du køre med max oem benzintryk


  • #5   25. aug 2013 Den originale holder grundtryk, hvis du hiver slangen af. Om du fjerner den eller bare sætter en anden efter, som du hæver trykket på, gør ingen forskel. Fjern den dog, hvis du kan. Ting har det jo med at gå i stykker og det bliver hurtigt vanskeligt at fejlsøge på noget, hvis der er flere af alting.

    Guide til indstillig af benzintryksregulator:
    Du lader bilen stå i tomgang, tager vacumslangen af regulatoren og så sætter du den til det tryk, som du ønsker skal være grundtryk. Derefter sætter du vacum på igen.


  • #6   25. aug 2013 Den er fjernet nu og studs sat på, men sikke noget k**p og komme til, resultatet er også lidt tøvende, forstået på den måde, at jeg kan klart mærke forsket på når den sejtrækker i forhold til den originale, men til gengæld er min AFR i tomgang mere mager end den var med den originale.?

    Før lå den på 15 i tomgang, nu siger den 17.

    Reguleringen er sat til 45-50 psi, uden vakuum (lidt svær og se da nålen giver siger der imellem, læste den originalt skulle stå på 43 psi


Kommentér på:
Fjerne vakuumslange fra benzintryksregulator.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce