15.457 visninger
|
Oprettet:
Kobling driller - slavecylinder el. Hovedcylinder {{forumTopicSubject}}
Hej teamSX
Jeg har et problem med koblingen..
For det første kan jeg ikke lave hurtige gearskift ved høje omdrejninger .. Jeg skal vente til motor falder i omdrejninger inden hurtigt gear skift.. Det andet problem er at min koblingspedal sidder fast i bunden ind imellem hvor at jeg må skubbe den op igen med foden
Jeg ved ikke om det er slave eller hovedcylinderen??
Jeg har udluftet koblingen ..
Jeg håber i kan hjælpe mig
Pft
Ekekec
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
Det er en Helix kobling
mar 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 322
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
Det startede med at koblingen blev siddende, men kunn trækkes tilbage...det blev værre og værre, og til sidst blev den bare siddende nede i bunden
Og hvis du kører med standard drivetrain, så er det "almindelig" kendt, at en 200sx ikke bryder sig om gearskift ved for høje omdrejninger
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
Jeg ved at slavecylinderen er lige til at skifte , men er det noget lort at skifte hovedcylinderen???
mar 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 322
nov 2008
Følger: 64 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 39 Svar: 713
min har jeg bar skiftet hoved. og det hjalp
nov 2008
Følger: 64 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 39 Svar: 713
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
Helt sikkert , det lyder fandme nemt
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 8 Emner: 15 Svar: 407
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
Men jeg tror at jeg skiftet mit shortshift til standard.
Kobling driller - slavecylinder el. Hovedcylinder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside