Så blev der købt lidt nye dele :) {{forumTopicSubject}}
Så har jeg fået købt halv stort ind hos Claus hos nipponpower.
Aerokit bodykit
- SPEC D-1 Forskærme +20MM
- SPEC D-2 Forkofanger
- SPEC D-1 Bagkofanger
- SPEC D-1 Sideskørter
- Blinklys, kofanger, for (smoke)
- 4 x poly udstødningsophæng
- Sintermetal kobling m/fjedre (Holder til 500hk+)
- Lettet svinghjul
- Turbo albue til GT2871R
- BC Racing gevindundervogn
- 20 Sorte bolte til hjul
- 4 låsebolte
Og sidst men ikke mindst
- 4 stk Rota Grid 9,5x18 ET30 5x114 i matsorte
Regning 27.500 kr, av av.
Der udover har jeg lige bestilt fra ebay
- 4 stk nav fra 4x114 til 5x114 nye med lejer
- Komplet poly bøsninger til undervognen
- Nye sporestænger, bærekugler til hele undervognen
Så mangler jeg bare bremser, glasblæst bagbroen, pulverlakeret den, lavet rust og lakeret øsen i lambo orange + div
Det er ved og blive en halv dyr vogn men gal jeg glæder mig til den står klar
Hvordan står det til med jeres vinterprojekter??
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
Min vinterprojekt står på bygning af ny motor. Da den gamle valgte at spise et par tændrør :P, stort set alt i motoren bliver skiftet ud med opgradet dele. forventer 500+ hk
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
Jeg skal have bilen kørt ind med 1,5bar, så skal der ny motorolie på og jeg skal måske have fundet mig 4 drift fælge
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.819
Jamen så skal du da ud og lege til sommer, jeg har min Norris design motor som jeg tænker burde række rigeligt til min 350 hk.. Hehe
Inter: niks, de orginale bliver rullet også er det det, synes det blir alt for voldsomt ved udbygget skærme bagpå..
Køber kun forskærmene foran pga de 9,5..
Tror den kommer til at stå rigtig godt men nu må vi se..
Så kommer den da til at gå meget godt med de 1,5 bar hæhæ!
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
maj 2004
Følger: 135 Følgere: 142 Biler: 7 Emner: 80 Svar: 1.167
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.819
Ka jeg godt forstå, din bil har jeg godt nok også siddet og set meget på, go inspiration
Bonn: har du da også lidt og se på hehe
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvad løsning fandt du med chip?
Hvad dæk har du købt?
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Da den gamle valgte at spise et par tændrør
Hvorfor spiser din motor tændrør?
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
Bare jeg når over 400hk så er jeg glad
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.819
Dæk har jeg ikke købt endnu, havde overvejet toyo semi slicks men ved ikk hvor godt det er hvis det nu begynder og pisse ned, dog skal bilen kun bruges til hyggeture..
Inte: ja det blir nemlig ált for voldsomt hehe
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Prøv at ringe til Bruno Hansen, han er ret billig og jeg har ikke hørt at han har ødelagt en Nissan under indkøring.
Man skal være lidt forsigtig når man bruger en turbo der laver 400hk med stort modtryk og højt moment.
Toyo R 888 bruger jeg selv fordi jeg tror at det er det bedste.
Du får et alvorligt problem med hjulspind og så høj effekt når du ikke har spær.
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.819
Hvordan fungere de dæk i regnvejr?
Ja I know, det lige og få skrabet sammen til et bagtøj også men det hele koster haha
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Han har jo en forkærlighed for Nissan. Han skulle være lidt dyr at have med at gøre, men det har vist noget med at han bruger lang tid til indkøring, og det kan i mine øjne kun være en god ting.
Man læser ofte om at et firma indkøre en bil på en halv time med en masse Hk.
Det kan sikkert også gøres med et sikkert map hvor man kun stiller lidt tænding ved max effekt.
Resten af mappet (del last i mellem områder) er bare sovset til i benzin og en tænding der er lang fra optimal.
Så er en chip bedre selv om benzin og tænding også er meget sikker på disse da de skal kunne arbejde fra Grønland til Nordafrika uden at tændingsbanke.
Jo længer tid din tuner vælger at bruge på bilen jo bedre benzin forbrug får du ofte.
Jeg har jo ikke selv erfaring i denne form for tuning, da jeg selv køre ind på vej. Men det er klart min opfattelse at disse mennesker bruger nogle faste trin for benzin og tænding og der efter koncentrater sig om max effekt da det ofte er max Hk kunden bedømmer dem på.
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
R888 er nogenlunde i regn når de er nye, men når de er brugte og der er lidt vand på kørerbanen, så syntes jeg ikke det er fedt. Men hvis det er en hyggebil, så ville jeg dog alligevel vælge at kører på dem.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Og hvis du ønsker at give dem lidt mere greb så er der jo altid dæk blødgøre.
I regnvejr er de ikke til en skid, men bare vandet er væk fra vejen står de rimeligt godt fast selv om vejen er våd...
Men en lun sommer aften på en lande vej med en Vti Honda i røven er r888 den bedste beslutning i dit liv
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Billigt sluppet hvis du er sikker på at der ikke er sket mere.
Kender du årsagen til den varme..
Gerne mere Info...
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 80 Biler: 16 Emner: 354 Svar: 1.819
tak for info om dækket, jeg må gi det en tanke
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvordan kan du være sikker på at det er benzin systemet der er noget galt med. Hvad med tænding eller at den er mappet forkert eller toget ud af tabellen med for højt ladetryk.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvad motorstyring køre den med?
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Køre den med Maf eller map.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvis det setup der står på din profil passer forstår jeg ikke hvorfor det har været nødvendigt at hæve trykket fra 3 bars grundtryk med de få Hk.
Hvis det ikke er nødvendigt at hæve trykket skal man som udgangspunkt lade den originale regulator sidde. Den er meget stabil og kan ikke løsne sig og lave nummer...
Benzintryk har ødelagt mange maskiner.
Det er især farligt med en styring som ikke kan kontrollerer sig selv og rette op på fejl.
Men håber at du får den til at virke uden problemer.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Eller hvad planer har du her?
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
nov 2003
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 1.592
http://vimeo.com/37206787
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
HDS-Trim er sikket et godt argument og kan nok anbefales hvis du vil vil bokse med 500Hk.
Hvad turbo var det du ville bruge til det?
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvad knaster vil du bruge for at fange alle de højt flyvende Hk.
Det kræver jo noget smidighed fra 6000-8000 rpm
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
Så blev der købt lidt nye dele :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside