{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på V70 2.5T - T5 - T5-R - R
  • #1   9. jan 2009 I hovedtræk:

    2.5T er en 2.5L eller 2.4L 20V kværn med 193 HK og en lille lavtryksturbo. 2.4 var kun på nogle af de sidste V70G, på 8½'eren var det mest Cross Country der havde 2.5T, men også nogle 97'ere fik det.

    T5 er en 2.0 eller 2.3L 20V kværn med en højtryksturbo og større dysser, yder fra 210 til 250 hk, 8½'erens T5 var endten 2.0 T5 eller T5, 210 eller 225 hk. V70G T5 havde 240 hk.

    T5-R er kun en 8½ model, bygget 95 og 96. De havde igen større turbo og dysser end T5, de ydet 240 hk og 250 hk i overboost 30 sek.

    850R med aut var som en T5-R, hvor Man igen større turbo, dysser, og en ny forstærket gearkasse med viscosse diff. den ydet 250 hk.

    x70R 1998 ydet 250hk, x70R 1999 ydet 265 HK.

    V70N T5 yder 250 og 260 hk, R yder 300 hk

    Så for at få 300 hk der holder, på en 2.5T, skal du skifte motorstyring, dysser, turbo og pejlstænger smiley


  • #2   9. jan 2009 I følge autotech skal jeg op på 350 HK før jeg skal skifte plejlstænger.

    Kig i min profil under stage 4. Det skulle give 310 HK og være fuldstændigt sikkert at køre med.

    Jeg satser på at have min. 260 HK til DHB. Mangler kun at bestille 3" forrør som jeg bestiller indenfor de næste 2 uger og så mangler kun chippen.

    Men grunden til at jeg spurgte var mere for at høre om selve tingene passer på min motor, eller om motorerne er markant anderledes bygget op.


  • #3   9. jan 2009 Blok, manifold og top er stortset ens på alle sammen... 2.0'eren er 81mm hvor 2.3 og 2.5 er 83mm, her er det slaglængden der er mindre...

Kommentér på:
Forskel på V70 2.5T - T5 - T5-R - R

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce