Toyota Yaris 1,5 T-Sport Turbo
Kr. 37.000
947 visninger
|
Oprettet:
Billån 37.000 kr.
Toyota
Biler
2234753
37000
oliver p
Årgang:
2001
Hestekræfter:
241
Gearkasse:
Manuel
Brændstoftype:
Benzin
Farve:
Sølv
Kilometer:
270.000
Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info
Toyota Yaris T-Sport med eftermonteret turbo (ikke godkendt)
Sælger min yaris som jeg nu har haft i 5 år da der skal bruges penge på nye projekter.
Bilen er nysynet og er i okay kosmetisk stand. den har 1 eller 2 små buler og lidt patina men intet vildt. bunden er super pæn og uden rust, har altid taget mig godt af bilen mens jeg har haft den.
Der er en lang spec liste som man kan få i en besked hvis man er intresseret,
Bilen er er fra 2001 (JAP model) og som født T-sport model har den større bremser for og skivebremser bag, Det er en 1,5 motor som er blever forstærket med Wiesco stempler og Molnar plejlstænger, alle lejer er fra KINGS og selfølgelig rigtige arp 2000 bolte i stængerne. toppen er portet og forbrændings kammeret er rundet ud og poleret.
Den køre med en GT2871 turbo på 1,5 bar ladetryk, Har ikke fået den rullet i noget tid men har en atest på 241 på 1 bar for et halvt år's tid siden, den køre pt. uden VVT så hvis man vil hente noget i spool tiden kan man få slået det til.
Der er monteret en centermetal kobling med 6 plader og en opstrammet LUK trykfod
Har lige renoveret gearkassen men nye syncromessringe og skiftet div pakdåser i kassen. Det er en C56 gearkasse desværre uden LSD.
Der sidder en special lavet manifod med 3" downpipe og 2,5" ned til bagpotten som er 2", inden bagpotten er der monteret en 50mm Wastegate som åbner ved 0,6 bar så den siger ikke meget før den får noget ladetryk.
Motoren er fra sverige og har kørt 120,xxx (har papir på det) og har kørt en 15.000 efter den er blevet renoveret med forstærkede dele.
Spørg endelig hvis i vil vide mere.
Oliver
Sælger min yaris som jeg nu har haft i 5 år da der skal bruges penge på nye projekter.
Bilen er nysynet og er i okay kosmetisk stand. den har 1 eller 2 små buler og lidt patina men intet vildt. bunden er super pæn og uden rust, har altid taget mig godt af bilen mens jeg har haft den.
Der er en lang spec liste som man kan få i en besked hvis man er intresseret,
Bilen er er fra 2001 (JAP model) og som født T-sport model har den større bremser for og skivebremser bag, Det er en 1,5 motor som er blever forstærket med Wiesco stempler og Molnar plejlstænger, alle lejer er fra KINGS og selfølgelig rigtige arp 2000 bolte i stængerne. toppen er portet og forbrændings kammeret er rundet ud og poleret.
Den køre med en GT2871 turbo på 1,5 bar ladetryk, Har ikke fået den rullet i noget tid men har en atest på 241 på 1 bar for et halvt år's tid siden, den køre pt. uden VVT så hvis man vil hente noget i spool tiden kan man få slået det til.
Der er monteret en centermetal kobling med 6 plader og en opstrammet LUK trykfod
Har lige renoveret gearkassen men nye syncromessringe og skiftet div pakdåser i kassen. Det er en C56 gearkasse desværre uden LSD.
Der sidder en special lavet manifod med 3" downpipe og 2,5" ned til bagpotten som er 2", inden bagpotten er der monteret en 50mm Wastegate som åbner ved 0,6 bar så den siger ikke meget før den får noget ladetryk.
Motoren er fra sverige og har kørt 120,xxx (har papir på det) og har kørt en 15.000 efter den er blevet renoveret med forstærkede dele.
Spørg endelig hvis i vil vide mere.
Oliver
Spar penge på din forsikring