{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Musik skratter {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har problemer med mit anlæg i bilen. Det skratter uanset hvad jeg gør. pillet anlæg fra, samtlige højtaler, uden held.

Jeg er ved at overveje om det er en dårlig forbindelse til stel, da mine vinduevisker kører ekstrem langsom

Jeg har en Polo 6N, fra 1998


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik skratter
  • #1   6. aug 2013 Det ku nemt være en dårlig stel...

  • #2   6. aug 2013 Hvor skal jeg lede i en Polo 6N efter denne stel? Den på batteriet er der intet galt med.

  • #3   7. aug 2013 Hjælper jo ikke når det ikke er mit forstærker som gør det.

  • Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   9. aug 2013 At vinduesviskeren kører langsomt er vist viskermotorens problem.

    Forkert stel er absolut en mulighed, men forkert kabeltræk er en anden.

    Dårligt stel i forbindelse med anlæg er at den stelforbindelse du monterer ved f.eks din forstærker er sat til lakken og ikke til det rene metal. - har du ingen forstærker eller andet der behøver stel, så har du højest sandsynligt vendt højttalerledningerne forkert ... eller der ligger en strømledning i nærheden... eller smiley

    Skratter det når du skruer op for volumen eller når du gasser op? Har du mulighed for at låne en anden HU du ved virker og se om det er det samme ?


  • #5   9. aug 2013 Dårlig stel til din forstærker kan smadre din hu. Tjekket de originale stelforbindelser i bilen ?

Kommentér på:
Musik skratter

Annonce