{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Niki W
Niki W
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23

gladen sql vs sqx 165 {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvor meget højere spiller sql sættet end sqx, kan godt lide at hører min musik højt, men hvis sql sættet kan spille højt nok til jeg ikk kan holde ud og sidde i bilen alligevel, så vil jeg hellere have den ekstra lydkvalitet:)
Nogen der vil byde ind:)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gladen sql vs sqx 165
  • Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#1   24. sep 2013 Og hvor lander zero 165 i forhold til
    Ps. Alle er sæt med 1 mellemtone:)

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#2   25. sep 2013 Slet ingen med noget viden:)?

• #3   25. sep 2013 Zero sættet er virkelig lækkert... Specielt til prisen... Prøv at kontakte Cody herinde... Han har langt mere erfaring med dem end jeg har... Han vil kunne sige hvad der er bedst og spiller højest... smiley

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#4   25. sep 2013 Vil også meget gerne hører din mening om sætget, kom gerne med nogen inputs:)

• #5   25. sep 2013 Jeg kan desværre kun udtale mig om M-Line og Zero Line.. SQL og SQX har jeg stadig til gode at lytte til.. Men Zero sættet spiller rigtig godt og også fornuftigt højt... Overvejer selv kraftigt at købe Zero Pro der lige er serien højere... smiley

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#6   25. sep 2013 Okay, lige pt er jeg på zero sættet, men må forbi thomas og hører de forskellige og så må jeg håbe cody han kommer forbi her og gir sin mening også, altid rart og høfer hva andre siger:)

• #7   25. sep 2013 Altid godt at høre de forskellige serier og mærker, inden man køber, men Gladen er ikke et mærke man går galt i byen med... Det er kvalitet... smiley

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#8   25. sep 2013 Jamen jo lige det:)
    Kan du sige noget om hvor højt zero sættet kan spille i forhold til spl hf6.5 :)?

• #9   25. sep 2013 Desværre... Har ikke nogen erfaring med SPL Dynamics... smiley

Men da jeg lyttede til Zero-Line, blev jeg godt nok overrasket... Ikke nok med at de levede op til hvad jeg forventede rent lydmæssigt, så spillede de også højere end jeg forventede... Bare det, puttede et smil på mine læber... Jeg har hørt biler med mere end 1 mellemtone enhed i hver dør og jeg vil mene at de sagtens kunne følge med der, selv med kun 1 enhed af dem i døren... smiley

• #10   26. sep 2013 Hvad er det helt konkret du er ude efter... Fordi at sammenligne SQX med SQL og Zero sættet, det kan ikke lade sig gøre... (Helt forskellige prisklasser) Anyway...

Jeg vil sige at hvis du hælder til Zero sættet så hold dig til det... det er mere klart i lyden og meget mere åben diskant, og mere lækkert i lyden end SQL sættet... Og utroligt nok er det lidt billigere...

SQL sættet er lidt dyrere fordi det kan 1 ting som Zero sættet ikke kan... Det kan spille gyseligt højt... SQL sættet lyder bedst ved høj volumen... Ved lavere volumen Synes jeg det bliver lidt mørkt i lyden og en smule uldent...Men kommer der rigtig drøn på... (Sættet kan æde mere effekt end nogen af de andre) Så kommer klarheden... SQL sættet er perfekt hvis man ofte har anlægget på meget høj volumen... (Derfor jeg selv skal have Dual sættet)

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#11   27. sep 2013 Ja, det også pga prisen, min økonomi siger sqx eller zero, hvor sql ligger over budgettet og da jeg hører højt musik ville jeg vide om sqx\zero sættet kunne spille højt nok, ved godt det forskelligt fra folk til folk, men hvis der var en der ku sige, det spillede rigeligt højt til man ikk kunne holde ud af sidde i bilen og hører det på fuld styrke, ville jeg hellere have den rene lyd fra zero sættet:)

• #12   27. sep 2013 Jeg har et sæt SQL i min golle 4 det spiller dejligt men synes nu ikke at det spiller VOLD højt så du ikke kan tåle at høre det men højt er det hvis de kunne klare mere ville jeg give dem mere men smag og behag og jeg er RIGTIG glad for dem sådan et sæt samt en lille 10" fra rockford du ville få et chok hvis du hørte det du ville ikke tro mig smiley

• #13   27. sep 2013 Niki W
    jeg tør garantere at Zero Sættet kan spille rigeligt højt... Også til dig... smiley

• #14   27. sep 2013
    Alb4n3so

Hvilken forstærker har du til at drive de SQL enheder?

• #16   27. sep 2013 men Cody det spiller højt men nogen kan bare tåle det blive extremt højt smiley

• #17   27. sep 2013 Gz forstærkeren er slet ikke effektiv nok til de enheder... Gz måler ved 14,4 volt + - 2 volt... Dvs de måler faktisk helt oppe ved 16 volt... Så de yder slet ikke det de påstår... Men det gør det ikke til en dårlig forstærker... Langt fra...

Ps. Er selv en af dem der kan tåle det ekstremt højt... Eller kørte jeg ikke db-drag... smiley

• Niki W
    Niki W Tilmeldt:
    okt 2003

#18   27. sep 2013 Jamen lyder zero sættet er li mig, må li finde tid til at kører op og hører det, kender du delefrekvensen, meningen at det skal køres aktivt nemlig:)

• #19   28. sep 2013 Nej men den kan forhandleren helt sikkert hjælpe med...

• #20   22. jan 2014 hvor kan man købe sådan et Zero sæt henne ? smiley

• #22   23. jan 2014 TS

Jeg synes du burde trille en tur forbi Bornholmsvej i Slagelse hvis du er i tvivl, Jeg er ret sikker på at Thomas nok skal hjælpe dig af med dine tvivler. smiley

Tilføjelse: fik lige set at det var et gammelt indlæg der bare var blevet oppet smiley Men hvis du så stadig er i tvivl så... smiley

Kommentér på:
gladen sql vs sqx 165

Annonce