{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Nant T
Nant T
Tilmeldt:
15. apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ny Pioneer head unit, radiostøj ved tændt motor. {{forumTopicSubject}}

Har netop skiftet en ældre Clarion HU ud med en Pioneer DEH 4500BT. Desværre er der støj på radioen, men sjovt nok kun når motoren er startet.

Har forsøgt at isolere antenne-stikket med isoleringstape samt jordforbinde selve alurammen. Dette har ikke hjulpet.

Der er fin lyd på CD og Bluetooth.

Nogle forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Pioneer head unit, radiostøj ved tændt motor.
  • #1   24. sep 2013 Det stel banen i din hu der er brændt over. smiley

  • #3   24. sep 2013 Jo for det passer med når den starter så laver den støj har haft mange af de gamle x1r flip anlæg hvor den gjorde sådan og det har altid været stel banen desværre. Men self det kan os værre noget andet:)

  • Nant T
    Nant T Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   24. sep 2013 Tak for svar.

    Jeg tjekker lige min stelforbindelse i morgen, men tror den er ok, da der ikke var problemer med den gamle radio. Den gamle radios stelforbindelse gik på samme ledning som den nuværende.

    Hjælper det ikke må jeg vel ringe til Pioneer.



  • #5   25. sep 2013 Det er din stel bane inde i din hu ikke noget du selv kan lave.

  • #6   25. sep 2013 Hold nu op med den skide stelbane.....
    Sjovt nok var der en for 1 uges tids siden som havde samme problem med en pioneer radio, han prøvede med en ny alpine hjalp ikke...
    Han fandt ud af det var en ledning fra noget eftermonteret urværk som forstyrrede signalet...
    Og grunden til at stelbanen brændte over på de GAMLE pioneer radioer var fordi at spaden som har sat den i, ikke skulle have med anlæg at gøre....

    Kig alt igennem, kan være du har glemt noget eller fået lavet hul på noget da du skiftede radio


  • #7   25. sep 2013 Godt så jamen du klare den. Så slipper vi ander for at prøve at hjælpe.

  • #8   25. sep 2013 Hvis du læser teksten min ven står der at det KUN er når bilen er tændt at der kommer støj, så kan det jo ikke være stelbanen vel?

  • #10   25. sep 2013 Nej men man skal heller ikke vild lede folk med deres problemer (;

    Har smidt 4-5-6 forskellige pioneer radioer (nye og gamle) i flere forskellige biler, og ikke en eneste har lavet støj eller har haft brændt nogen stelbaner...
    Så det plejer at være en fejl 40 eller en af de helveds masse ledninger der nu ligger bag sådan er instrumentbræt


Kommentér på:
Ny Pioneer head unit, radiostøj ved tændt motor.

Annonce