{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Støj fra original anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har købt ny brugt bil og i den sidder det originale anlæg.
Der kommer en del støj fra (som jeg høre det) anlægget. Det er sådan en summe/skratte lyd, ligesom hvis man ikke har indstillet en radiokanal ordenligt.
Det er en seat leon og der er ikke monteret noget andet, hverken forstærker, andre højttalere eller noget..

Lyden bliver ikke værre når jeg køre hurtigere og heller ikke hvis jeg skruer op.
Men slukker jeg radioen. så er summen/skratten der stadig?

Hvad kan det være og kan man selv gøre noget ved det?

Jeg har læst forum igennem, men kan kun finde folk med det problem når de har monteret andet anlæg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støj fra original anlæg
  • #1   5. feb 2014 Diesel eller benzin model?

Hvis det benzin model, og der er skiftet tændrør i forbindelse med et "garage" service.. Så kan der være brugt tændrør som IKKE er radio støj dæmpet.
    Det er dog set yderst sjældent.

En anden ting kan være en dårlig stel forbindelse ( minus pol )
    Enten ved batteri, eller bag radio.

Har man skiftet batteri her i de kolde vintre morgener.. Hvor mange batterier falder sammen, så tjeck lige om det er ordentligt monteret.

Sidste ting:
    Det kan være din radio har set bedre dage, og måske skal skiftes ud.

Og igen, det osse svært og skyde i tågen, når man ikke kan se på det med egen øjne

• #2   5. feb 2014 Så fik jeg lige sagen undersøgt. Lyden kom nede fra bremsepedalen og er muligvis bremseforstærkeren. Jeg lagde mærke til det da jeg skulle bremse, så stoppede lyden. Så røg lige forbi seat og de mente så det kunne være den der var en mulig defekt på.

• #3   5. feb 2014 Hahaaaa.... Det sku aldrig nemt, når man ikke står ved siden af bilen!

• #4   5. feb 2014 Nej det rigtigt smiley men tak for dine muligheder. Det sgu aldrig nemt at forklare når man ikke sidder i bilen og lytter. Men tak smiley

• #5   5. feb 2014 Anytime.. smiley

Kommentér på:
Støj fra original anlæg

Annonce