{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

line level converter= ca antal volt? {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har 2 line level convertere på mine org radio højtaler udgange pga jeg gerne vil bibeholde min org bmw buisness radio sammen med uorg forstærkere.
men ca hvor mange volt ændrer den watt signalet til på phono udtagene. alpine mfl radioer genererer jo ca 4-5v på deres line udgange for optimal signal til forstærkerne. feks en vibe deltabox.
ca hvor mange volt laver disse line convertere og vil det i dette tilfælde være en fordel at bruge en line booster boks?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  line level converter= ca antal volt?
  • #1   1. jun 2014 "Line converter" er en betegnelse, og ikke en given teknologi eller standard.
    Det er derfor umuligt at svare på, da det er VIDT forskelligt fra model til model.

Men det er en stor misforståelse at en højere amplitude nødvendigvis giver et bedre signal. Det har intet at sige i sig selv.
    En line driver vil ikke være nogen fordel i sig selv, det kommer an på hvilken line converter der benyttes.

Lige præcis den line converter i dit billede, har faktisk en forholdsvis høj udgangs-amplitue, da den fungerer som simpel spændings-deler, via 2 modstande.
    Til gengæld er den helt elendig lydmæssigt, og de faktorer der egentlig spiller ind, er i bund.

Så vælg en enhed i god kvalitet, frem for at fokusere på en enkelt værdi...

Kommentér på:
line level converter= ca antal volt?

Annonce