{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub og forstærker til orginal skoda citigo radio
  • mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #3   17. feb 2015 Ja det er det men der er ingen sub udgang?

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#5   17. feb 2015 Nej men mange tak for svaret smiley

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#7   17. feb 2015 Citigo sport sort og rød?

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#8   17. feb 2015 Hvad da?

• #9   17. feb 2015 Ahhh kan se tommy rådgiver som han plejer... uden forstand på noget som helst...

Man kan få sådan nogle smart små bokse kaldet High-low convertere, som ændrer højttaler signalet til et Phono signal... Man kan også få op til flere forstærkere der kan tager signal ind direkte fra din HU's højttaler udgange... Og det bliver meget ofte et rigtig fint resultat... Det er lavet og jeg har selv hørt det i en cittigo... Det kan blive rigtigt fint resultat... Især fordi de moderne standard radioer faktisk er af rimelig ok kvalitet...

mads G

Hvilken sub og forstærker vil du sætte til din HU?

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#10   17. feb 2015 Ingen anelse bare en 10" så ved jeg ikke mere kan du råde mig til noget og har du et link til de der smart noget smiley

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#12   17. feb 2015 Hvad skal jeg bruge bluetooth til smiley

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#14   17. feb 2015 Det med at snakke i mobil håndholdt er jo ikke noget problem der har jeg min gps hvor der også er det i jo?

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#15   17. feb 2015 Så bluetooth behøves ikke smiley

• mads G
    mads G Tilmeldt:
    feb 2015

#17   17. feb 2015 Okay tak for hjælpen

• #18   17. feb 2015 Ha ha... bræger op om Bluetooth uden at vide om TS overhovedet vil have det eller allerede har... smiley

Jeg har sjovt nok ikke BT i min gamle bil... Synes det er smart... Så slipper jeg for at snakke med folk mens jeg kører... smiley

• #20   18. feb 2015 Tommy A

Kan ringe tilbage når jeg holder stille... Kør bil når du kører bil... Har du travlt med at snakke i tlf. uanset om det er håndholdt eller i Bluetooth, så er en del af din koncentration fjernet fra det at køre bil...

Min Lancer har originalt BT... Det har min gamle astra ikke... den har dog en langt bedre HU... Og intet er så vigtigt at det ikke kan vente til jeg holder stille... Så modsat hvad nogle IQ mæssigt mindrebemidlede typer tror, så har det intet at gøre med at have nok i sig selv... Men mere noget at gøre med at man godt kan klare sig uden det ene tlf. opkald der måske kunne komme mens man kørte...

• #22   18. feb 2015 Tja jeg kan godt lide at komme sikkert frem... Uden at forhøje risikoen for at være skyld i ulykker... men sådan prioriterer man forskelligt...

Kommentér på:
sub og forstærker til orginal skoda citigo radio

Annonce