{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Rockford Fosgate forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er igang med at sammensætte et anlæg og har fundet mærket jeg vil have mit anlæg i. Det blev Rockford fosgate, men det jeg ville vide om denne forstærker ville være god nok til at kunne trække 2 subs ( 2stk Rockford Fosgate 10" ) og mine 2 baghøjtaler som også er mærket Rockford.?

Forstærkeren er denne. ( Rockford Fosgate P4004
4 Kanals 4 x 50 watts forstærker. )
Prisen på den er 2200 kr.

Jeg vil købe en 2 kanals til mine basser når det er pengene kommer, men kan jeg nøjes med denne 4 kanals til at starte med?

// Bo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rockford Fosgate forstærker
  • #1   17. maj 2006 Vent til du har pengene så ,. Den kan da altid spille, en bil køre også med en 0.8 motor, men blir noget sjovere med 2.0 ,. ikk??

Rockford er et i orden mærke, men vil rå´de dig til et andet, for du betaler ekstremt meget for mærket i forhold til hvad du får ,.

• #2   17. maj 2006 Føler ikke at det koster så meget igen ..
    Meninge var at der skulle ryge JBL i bilen, men efter min mening var det også pænt dyrt. s;

´Men har valgt rockford, og det skal det simpelthen være smiley

• #3   17. maj 2006 For syntes klart deres basser er billige, og har et par kammerater som har dem installeret i deres bil, og er nu godt tilfreds med den lyd de laver (:

• #4   17. maj 2006 Så skulle du høre noget Pioneer f.eks. i samme prisklasse, det lyder så meget bedre ,.

• #5   17. maj 2006 Men er da selvfølgelig din bil ,. Rockford har jo et kanont udseende, men det er os det ,.

• #6   17. maj 2006 jeg ville aldrig vælge pioneer i stedet for rockford hvis det er den gode lyd du søger i stedet for buller... men den 4x50 er ikke stor nok. den vil bare slå fra hele tiden. jeg har den selv sammen med 6002. og det er denne du skal have på i stedet. lyden fra rockford er noget helt for sig selv... næsten hver anden forstærker der bliver solgt i USA er fra rockford... så det er et populært mærke... har tænkt lidt på at sælge mine da jeg søger lidt mere efekt.. men jeg har ikk haft dem monteret i bilen endnu så jeg ved ikk rigtig om de er store nok...

Kommentér på:
Rockford Fosgate forstærker

Annonce