{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Shahin M
Shahin M
Emner: 3 Svar: 2

Hjælp med bil audio {{forumTopicSubject}}

Hvor kan jeg få lavet min bildør så de kommer til at se sådan ud. Vil gerne sætte flere højtaler i døren. Er der et sted hvor de laver sådan noget?? Helst tæt på Århus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med bil audio
  • #1   1. maj 2015 Du kan få doorboards til mange modeller, men nok ikke lige til 4 sæt pr side smiley Jeg kan godt hjælpe dig, men er i Esbjerg.

• #2   1. maj 2015 Bygger også den slags... men er på sjælland...

• Shahin M
    Shahin M Tilmeldt:
    apr 2015

#3   1. maj 2015 Jeg skal bruge en der kan lave plads til en 4 og 6,5 og en 6x9 i en Golf 3 . Har lig photoshopped lidt. Den skal se nogenlunde sådan ud. Hvad ligger priserne på for at få lavet sådan noget?

profilbillede
  • #5   2. maj 2015 Hej
    Det er bare at komme i gang med hjemmesløjden
    Det giver respekt for al den tid der medgår til et sådant projekt
    MVH KP

• #6   2. maj 2015 Shahin: For din egen skyld, så find et sted hvor de NÆGTER at lave den sammensætning af højttalere, for så ved de bare en smule om det...

• #7   2. maj 2015 Tror det er de færreste der direkte vil nægte at lave det, også selvom det er helt ad helvede til.

Du kan kun råde og vejlede, men er han helt fast besluttet på det skal være sådan, afviser du jo ikke kunden.

Så fordi dem der nu end skal lave det, laver det, betyder det jo ikke de ikke ved hvad de laver.

Nu er det der, ikke noget jeg vil anbefale og vil prøve at tale kunden fra det, også selvom jeg skulle give en god rabat på et andet sæt, men er kunden fast besluttet på det skal være sådan, har jeg ikke tænkt mig at afvise ham på det grundlag, hvis han vil betale for det, er det sådan det er og er i sidste ende kundens valg

• #8   2. maj 2015 KJ: Jeg er personligt af en helt anden holdning. Der er mange ting jeg hellere ville sende videre til andre, hvis ambitions-niveaet alligevel ikke er højere!
    Man skal have meget lidt at lave i forretningen, for bare at tage alt ind!
    -Det er min helt ærlige mening!

• #9   2. maj 2015 Jeg ville nægte at lave det der... Så er helt enig med Essal...

Jeg er ikke desperat efter penge og kunder, Så jeg havde faktisk afvist at lave sådan en sammensætning der... Vil ikke have at folk lytter til det og det lyder forfærdeligt (Hvilket det vil gøre) Og så se mit navn i den sammenhæng... ville være ekstremt dårlig reklame...

• #10   2. maj 2015 Ja, både ja og nej.

Fagligt, lydmæssigt ja ville det være skidt
    Men at nægte at lave det, giver en dårlig kunde oplevelse, hvis du forklare kunden at du ikke vil lave det pga hans valg, vil du ikke få en anbefaling med på vejen og den bedste reklame du har, er dine kunder. Men der i mod hvis du kan forklare kunden det på en måde som er forståelig kan du 1. Måske sælge ham noget andet eller 2. Han/hun vil måske overveje om det er rigtigt for ham/hende.

Hvis du blank afviser på arrogant vis, er det en finger ned af.

Jeg vil selvfølgelig prøve at finde en anden og langt bedre løsning, men der er kunder der ved hvad de vil have uanset hvad alle andre siger og ved at nægte at lave det, giver du kunden en dårlig oplevelse og han vil finde et andet sted, og anbefale dem istedet.

Så der er mere end en ting at forholde sig til.

• #11   2. maj 2015 Som man ser på det... Hvis du som forhandler vælger at være arrogant og nedladende overfor dine kunder har du allerede skudt dig selv i foden der... Naturligvis vil man forklare hvorfor man ikke vil lave det sådan... Det kunne være med argumentet, at man med flere års erfaring ved at resultatet ikke vil blive godt, og man synes det ville være synd for kunden at lave en løsning som ikke vil fungere efter forventning... Fordi det er sgu for kundens skyld man ikke vil lave 2. rangs arbejde... Man bør altså have bare en smule faglig stolthed...

• #13   2. maj 2015 Tommy A

Lige præcist... Også det jeg ville råde en kunde til... Altså at bruge et dobbeltsæt til projektet istedet... smiley

• #15   2. maj 2015 Jeg ville også vælge et dobbelt sæt, af den årsag at du får noget der passer sammen og det kan komme til at lyde pisse godt. Jeg er i hvert fald glad for det dobbelte sæt jeg fik i min bil. Og netop som Tommy er inde på, med den rette forstærker kan det også spille højt.

• #17   2. maj 2015 Man skal ikke give de der RS enheder 190 watt rms hvis de ikke har fået rettet den fejl med Litzetrådene endnu... smiley

Audio Systems Helons 165-4 sæt ville jeg nok hellere vælge... Men har så også haft det i de sidste 8 år uden at kunne dræbe dem... Lige nu sidder de i min Astra G og trækkes af ca 2x650 watt rms Fra en Ground Zero forstærker... smiley Har med et enkelt sæt spillet 125 dB uden subwoofer... Fantastisk komponentsæt til prisen efter min mening... (Og nej jeg sælger dem ikke selv.. smiley )

Et knap så dyrt sæt kunne være Audio Systems R165-4 fra Radion serien... Også kraftigt i forhold til pris og lyder faktisk temmeligt godt... Har naturligvis ikke samme heftige power som Helon sættet... Men er en del nemmere at drive med 180 watt rms pr side, i 2 ohm...

• Shahin M
    Shahin M Tilmeldt:
    apr 2015

#18   3. maj 2015 Tak for alle jeres input. Nu har jeg en masse jeg vil overveje inden jeg roder mig ud i det her projekt. Men fik aldrig nogen priser på hvad sådan noget ca. koster at få lavet.

• #19   3. maj 2015 Hvis du laver det selv, koster det små 1000 - 1500 kr i materialer... Så kan du nogenlunde regne ud at hvis du skal have en montør til det, Så skal der lægges timeløn oveni... Så regn med at det vil koste et sted mellem 3-4000 kr for et sæt... Hvis du er heldig kan du finde en perlestens montør der vil lave det billigere...

Kommentér på:
Hjælp med bil audio

Annonce