{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

hjælp med bil-forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Jeg står med et stort problem. Jeg har kørt galt på motorvejen på grund af søvnmangel. Min bil blev totaltskadet. Så nu står jeg som 21 årige og kan ikke få en bil med 150 hk uden det koster 15.000 kr.

Min ide er at få min mor til at sætte min nye bil i hendes navn og så sætte mig som bruger! Men de fleste vil spørge ind til mig og sætte prisen på forsikringen efter min alder og hvad trin jeg står på.

Mit spørgsmål til jer er om der findes et forsikringselskab der ikke spørger om mig som søn?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med bil-forsikring
  • #1   15. maj 2013 er vel rimlig nok du skal betale ekstra hvis du kører når du ikke har sovet nok.

• #2   15. maj 2013 Jeg kender efterhånden ingen forsikringsselskaber hvor dette "trick" kan benyttes længere. Uanset hvem ejeren ér, vil de beregne pris ud fra brugerens anciennitet og historik.

Jeg tror du vil få mere ud af enten at finde en bil med færre hestekræfter, hæve din selvrisiko og derved få lavere præmie, eller ved at søge tilbud blandt flere forsikringsselskaber. Hvis du ikke bor hjemme, så bed om et samlet tilbud på indbo, ulykke, bil og evt. andre forsikringer, så er de mere tilbøjelige til at acceptere dig som kunde på bedre vilkår.

• #3   15. maj 2013 Hvis du står som bruger, er det din risikogruppe prisen bliver sat efter.

Har du lavet en skade, så koster det penge - lær at leve med det.
    Prøv evt at indse at en bil ikke har brug for 150hk for at komme fra A til B.

• #5   15. maj 2013 Og lige til dit spørgsmål:

Du finder INGEN forsikringsselskaber som vil sætte dig som bruger, uden at spørge til din alder samt historik. Om der så er nogle få tilbage som stadig kører med rabat ift. til ejer/bruger skal være usagt, men det er yderst tvivlsomt.

Det med en forældre som ejer og et barn som bruger for en billig forsikring, det er desværre et levn fra fortiden fra da et pund smør kostede en 50 øre. smiley

• #6   15. maj 2013 forståligt. tak for jeres tid boyz

• #7   15. maj 2013 nej man kan også nøjes med 100hk, hvis bilen vejer 500kg smiley

men du kan garanteret finde en bil med 150hk til lavere penge..

jeg havde også en skade da jeg var 21år og gav 8000kr i ansvar for en VTi med 160hk.. og det er ikke ligefrem den bil forsikringerne er mest glade for..

• #8   15. maj 2013 Koster smør over en daaaler nu da?!?!

• #9   15. maj 2013 Jeg har ikke lige undersøgt det ved købmanden, vi kærner selv ude i bondehuset!

Kommentér på:
hjælp med bil-forsikring

Annonce