{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Marc H
Marc H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Nyt Anlæg Ground Zero {{forumTopicSubject}}

Har besluttet mig for at købe nyt anlæg til min 206'er. Da jeg skal have skaffet alle delene til det, har jeg kigget på en pakkeløsning af mærket Ground Zero

Er der nogle som kan anbefale dette sæt, eller som selv har prøvet det? http://www.ice-shop.dk/bilstereo-pakkelosning-gz-7.html

Jeg forventer ikke det vildeste anlæg, men det skal stadig spille godt. Kom gerne med andre bud som evt. spiller bedre, men gerne i samme prisklasse!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Anlæg Ground Zero
  • #1   9. aug 2015 Man får hvad man betaler for... Så meget grej for under 3K... Tja...

• Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    aug 2015

#2   9. aug 2015 Men ved du om det spiller okay?
    Som sagt forventer jeg ikke det vildeste, men nu hvor der kun sidder 2 højtaler i bilen, som oven i købet spiller af lort, ville jeg bare have en god lyd.
    Har hørt ground zero skulle være godt.

• #4   9. aug 2015 Tror det er fint til prisen - jeg har også tidligere kørt med ground zero og været rigtig glad for det. Har bare aldrig fået det bygget over i min nuværende bil smiley

• #5   9. aug 2015 Jeg har tidligere haft Ground Zero selv... Dog Nuclear serien som er en helt anden kaliber...

Lad os bare sige der er langt vej fra Iridium serien til nuclear... smiley

• Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    aug 2015

#7   10. aug 2015 Fedt, tror også det bliver det sæt smiley

#5 Ved skam godt at det ikke er det vildeste sæt man får for 3000, har bare ikke pengene til det helt vilde smiley kan jo altid opgradere det senere.

Kommentér på:
Nyt Anlæg Ground Zero

Annonce