{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Front højtaler spiller ikke {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg står med et rigtig irriterende problem. Jeg har min Citroën C1'er med anlæg tilsat.
Men når jeg sætter Jack stikket til spiller mine front højtaler ikke??
De spiller fint når jeg slår den om på radio?
Jeg har prøvet med 3 forskellige Jack stik, og flere forskellige tlf. Men uden held.
Men håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Front højtaler spiller ikke
  • #1   1. apr 2016 tjekket om din radio har en funktion, til at styre lydstyrke på individuelle udgange på forskellige kanaler eller sådan noget lign. men det er jo trods alt heller ikke en rigtig bil, så man kan jo ikke rigtigt stille krav til den smiley

• #2   1. apr 2016 Der skal altid være en bedrevidende småretarderet idiot som svarer noget dumt - #1 du vandt prisen.

Der må være en funktion i din headunit som styrer det der.

En anden gang, er det måske en ide at fortælle hvilken headunit det handler om, og hvordan det hele er forbundet. Det kan jo være en eller anden lige kender til den specifikke model, og har en nem løsning.

• #3   1. apr 2016 Det er ikke det der er problemet.
    Det spillede fint med jackstik i et halvt år, og med tiden begyndte den at drille så jeg kun skulle sætte jackstikket halvt i så spillede den også i front, men nu kan jeg hverken gøre det ene eller det andet for at få den til at spille foran?

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #4   1. apr 2016 Så er der nok kommet noget skidt i stikket

• #5   1. apr 2016 Løs forbindelse i anlægget vil jeg tro.. har selv et pionerer liggende med samme problem..

• #6   2. apr 2016 Har tit oplevet på telefoner, at det bare var en lille støvbold der var blevet mast helt ned i Jack stikket.

Sajmon, det kan jo ikke altid gå det er dig der for den ære smiley

• #7   2. apr 2016 Nej eller "får" den ære, som det hedder på dansk...

• #8   2. apr 2016 Sajmon

du er jo stadig lige så hardcore som du var for 10 år siden på oc.dk, men det er da altid noget at du er frivillig dansk lærer, det kan være jeg skriver en besked når jeg skal skrive en stil en dag, for folk "under" dig kan jo slet ikke sætte sådan nogle ord med kæmpe forskelle sammen, så ja det er nok en rigtig go' plan...

• #9   3. apr 2016 Kig på det første indlæg der er skrevet, smarte.

Er du helt vildt hardcore, når du kan pege fingre af en anden persons valg af bil - og prøve at bilde ham ind at det har en skid med fejlen på hans anlæg at gøre?

Hvis du føler jeg er nedladende når jeg skriver noget til dig, så har du helt ret. Men det gælder kun dig i det her tilfælde... smiley

• #10   3. apr 2016 Jeg ville tro at der enten er røget skidt i dit aux stik, eller at det er gået, (som jeg selv har oplevet før).

• #11   3. apr 2016 Sajmon... dårlig humor det findes jo ikke sådanne steder, det er rigtigt nok, og du må undskylde at jeg kaldte C1'er en lorte bil, det er jo fandme bedre kvalitet end øøøøh, en 107?

En lille nyhed til dig billigt lort bliver kaldt billigt lort fordi det som regel er billigt og noget lort... smiley

• #12   11. apr 2016 Det var min isolering på 2 af højtaler-kablerne der var blevet skrabet.. smiley

Kommentér på:
Front højtaler spiller ikke

Annonce