{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

højtaler diskant og sub {{forumTopicSubject}}

hej ville lige høre om jeg er helt galt på den her smiley

har pt

en 4 kanals der brokoblet til 2 stk boxer 12" 600 watt rms stykket
diskanter fra mds med delfilter

vis jeg så finder 1 sæt 6.5 til fordørene kun ville det hele så spille

køre pt med 6x9 i bagdørene og 6.5 foran uden diskant og lyden kommer bagved og det gider jeg ikke og høre på i længten når os sub køre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højtaler diskant og sub
  • #1   15. nov 2016 smid nogle link ind på dine enheder og det du har tænkt dig at smide i.. Jo bedre du oplyser os, desbedre kan vi hjælpe dig.

• #2   15. nov 2016 Ja du er helt forkert på den...

Virkelig skidt det du har gang i... hvis jeg da læser det du skriver rigtigt...

Anskaf et rigtigt komponentsæt til foran i bilen... Træk dette sæt med forstærker...
    Subs bør ikke trækkes med en 4 kanals... find en god monoblok til dem... Og lad baghøjttalere trække af radio eller af forstærker, så du kan indstille front og rear i forhold til hinanden så det bliver lidt mere lækkert at lytte til...

det der med at mixe og matche i blinde som det virker til du har gang i, det giver aldrig et godt resultat...

• #3   15. nov 2016 okay og ja er nok gelt gal på den i det her forum smiley

leger ikke med lyd normalt ville jeg lige sige

kabler til strøm og diverse

Monteringssæt med ekstra kraftige kabler til højtydende forstærkere.
    Indeholder:
    5 meter strømkabel 4GA
    1 meter stelkabel 0GA
    5 meter LUX phonokabel
    1 ANL sikringsholder + 200 Amp. sikring
    1 glassikringsholder + 100 Amp. sikring
    1 distributionblok
    1 batteriterminal
    Kabelsko m.m.

Forstærker 4-kanals Pioneer GM-D8604 som sku køre alle engeder i dørene sener hen

6x9 mds 69dc med delfilter og seperat diskanter
    6.5 hehe lort på lort navn nævner jeg ikke men bæ bæ smiley

• #4   15. nov 2016 Du leger ikke normalt med lyd... Jamen det er vel fair nok... jeg leger normalt ikke med turboer, så hvis jeg en dag fik lyst til det ville det godt nok også kræve noget hjælp da... smiley

Du må ihvertfald ikke bruge en 200 A sikring til et 4ga kabel...

Du burde måske have spurgt efter hjælp inden du købte kablerne... evt. have søgt viden inden du købte noget som helst... Jeg skriver det ikke for at være ond, men dine penge kunne være brugt SÅ meget bedre...

• #5   15. nov 2016 ville lige sige jeg købte forstærker og kabler for ca 8 mdr siden som spontan køb og lagt siden på værelset siden

så tænkte jeg ku bruge det et sted i bilen smiley ellers ryger det i skraldespanden lavet noget arbejde for det nyt så 2.3 dage arbejdt kraft for det

• #6   15. nov 2016 Altså forstærkeren er jo fin nok... Og kablet kan bruges... men ikke med den der 200 amperes sikring da...

• #7   15. nov 2016 okay har 2 stk sikringer på 100 amp stk vis det er bedre ellers koster sikringsboks med sikring ikke en bundegård i indkøb

• #8   15. nov 2016 Ja lidt bedre ja...

Kommentér på:
højtaler diskant og sub

Annonce