{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

forstærker går i protect {{forumTopicSubject}}

Hejsa

jeg har et lille problem med min forstærker går i protect når blien startes, den har spillet fint her i løbet af dagen.

har de sidste par uger haft problemer med at den gå i protect når der bliver spillet højt, men troede jeg havde fundet fejlen og koblet en højtaler fra, jeg mistænkte for at være defekt, men nu vil den slet intet.

Der er monteret komplet type R Alpine anlæg
og forstærkeren er en PDX 4-100 2 måneder gammel.
nyt bil batteri monteret, da jeg troede det måske var problemet, man har ikke hjulpet, nogen ider ?

Se Video

http://www.bilgalleri.dk/video/bilstereoprojekter/58993-forstaerker_problem_

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker går i protect
  • #2   19. feb 2017 Det er monteret på værksted, har har været afsted flere gange nu, for at finde fejlen, hvilket vi kom frem til var en baghøjtaler som blev koblet fra i fredags og en ny er bestilt og skal monteres i morgen, men han siger han har tjekket stel osv. så det burde være iorden, men har den også lidt under mistanke

• #3   19. feb 2017 super video... prøv eventuelt en med lys på.... Eller bare lidt foto det hele (montering af forstærker, kabelføring, settings osv)

• #4   19. feb 2017 Ofte er det umuligt for montøren selv at fejlfinde på sin egen installation... (De færreste vil indrømme deres egne fejl)

Det er en bilstereo montør du har fået monteret hos ikke sandt? Og ikke en mekaniker vel?

Kommentér på:
forstærker går i protect

Annonce