{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Spiller hvis jeg smækker døren? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Min 306 spiller kun musik, hvis jeg smækker hårdt med døren, nogle gange går det ud hvis jeg køre over et bumb, andre gange kan det medføre musikken går igen.

Har prøvet at skifte radio, resultatet er dog det samme?

Umiddelbart er det kun 4 ledninger der går om til højtalerne, bagerst i bilen, de forreste spiller slet ikke.

Jeg har ikke selv lavet anlægget og er en klap til det, altså jeg har aldrig rodet med det før.

Nogle ideer til hvad der kan skyldes til opførsel?

Tak for jeres tid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiller hvis jeg smækker døren?
  • #1   23. mar 2017 Der er da uden tvivl en eller flere dårlige elektriske forbindelser.

• #2   23. mar 2017 Det tænker jeg også at det skyldes.
    Jeg må bare få det pillet ud og så få der monterer igen med nye dele.

• #3   23. mar 2017 På Peugeot 306 har ledningerne som går ud i dørene det med at ire over inde gummi gennemføring lige inde multistikket det knækker de over og det kan gøre at hverken højtaler el ruder eller c-lås ikke virker mere. Det har jeg lavet på 3stk 306.

• #4   23. mar 2017 Havde haft tanken men hvorfor skulle de have en indvirkning på de bagerste? Ved mindre stellen bliver trukket den vej.

Godt nok virker el ruder og c lås uden problemer men jeg tænker at starte der.

Tak.

• #5   24. mar 2017 Har du højttalere foran i bilen? Fordi hvis det spiller når du smækker døren lyder det kabler der rører noget de ikke skal...

• #6   24. mar 2017 prøv at koble de forrest højtaler fra bag ved anlægget i stikket og se om det ikke virket som det skal for så ved du at der er en korsslutning af en af ledninger ud til højtaleren i døren og vis der er det lukket anlæget tit helt ned for ikke at brænde udgangen i anlægget

Kommentér på:
Spiller hvis jeg smækker døren?

Annonce