{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Generator støj på mit anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har fået nyt anlæg i min dyt, det består af JBL forstærker og højttaler, når jeg starter min bil kan jeg høre generator støj i 6x9erne i hattehylden, ved godt hvordan jeg skal løse problemet men er det nok at bolte forstærkeren op på en træplade og så op på ryggen af bagsædet uden at skruerne fra forstærkeren berøre jern. Er træt af høre på den pive lyd. Har rigtig god stelforbindelse trukket under højre sele bolt. med en stor guld belagt kabel sko. og et meget tykt kabel. næsten 2-4cm tykt.

Har i nogen forslag til at løse problemet bedre på ?

Mvh Stig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator støj på mit anlæg
  • #1   9. okt 2006 køb et støjfilter

  • #2   9. okt 2006 Det kan også være nogle andre ting bla. dit stel kabel skal være så kort så mulig og +kablet fra batteriet til forstærkeren skal ligge i den modsatte side af phone kablerne der går til selve anlæget men vis det allerede er sådan ved jeg det ikke...

  • #3   9. okt 2006 ellers køb en kondensator. og det kan også være fordi du ikke har fjernet maling der hvor du har sat din stel på`?

  • #4   9. okt 2006 Strøm kablerne er trukket under bilen i et kabel rør og kommer op under bagsæderne og går om bagi bagage rummet, stel kablet er ikek længere end ca. 30-40cm. men tror det er pga. min 6kanals forstærker ligger for tæt op af min subwoofer forstærker. men prøver i første omgang at lave 2 træ plader til hver af forstærkerne og se om det hjælper... hvis ikke vil jeg få en radio teknikker til at se på det.

    Med hensyn til instilling af forstærkerne, hvad skal subforstærkeren stå på i hz har hørt noget om max så man kun får bas og stemmer bliver fra sorteret.

    Hvad skal hz stå på Rear og front på 6kanals forstærkeren.

    giv nogen forslag mange tak smiley


  • #5   10. okt 2006 er der ikke en slags vippe knap hvor der er 3 takker.. det er da ihvert fald på alle dem jeg har set.. den kan du skifte på så den enten laver kun bas, begge dele, eller kun diskant.

Kommentér på:
Generator støj på mit anlæg

Annonce