{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røg ud af anlæg
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   27. maj 2018 du har nok sat stel på den blå ledning måske det er brændt af

• #2   27. maj 2018 Det første man altid gør inden et anlæg sættes i biler hvor ledninger ser ud til at der er hjemmefusket er at tjekke op på alle ledninger..Hvad er stel, hvad er ACC og hvad er B+

På den måde ved du også at det ISO stik du sætter til er stemt til dit anlæg.
    Jeg taler desværre af erfaring da jeg selv lavede den dumme ting med et nyere Pioneer anlæg og der skete det samme..Røgen væltede ud og jeg troede vitterligt at det var brændt af. Men efter et tjek i stikket til radioen var det stel som var smeltet og ikke gav stel mere..

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.901
    #3   27. maj 2018 Ja, selvfølgelig er der noget du kan gøre. Du kan købe en ny ved carsound eller lign, og få dem til at montere den. Min søsters bil brændte for 10 år siden, da hun selv ville skifte radio.

• #4   27. maj 2018 Når man lukker røgen ud af elektronik, virker elektronikken som regel ikke bagefter. Det er næsten ligesom at elektronik er sådan noget avanceret røgstyring, siden det forholder sig sådan.

• #5   27. maj 2018 "Hej har lige købt nyt anlæg satte det i også begyndte den at ryge ????
    Sikringen på anlægget sprang så satte jeg ny i men nu vil den ikke starte! "

Det er jo i og for sig også vanvittigt at stå med noget der ryger, for så bare at skifte sikring og prøve igen. Så er man da virkelig interesseret i at se sin bil brænde! smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.901
    #6   27. maj 2018 #5
    Ja så er man virkelig idiot smiley

• #7   27. maj 2018 Sikring springer når der er noget der kortslutter. Kortslutningen forsvinder ikke ved at skifte sikring. Der skal man kigge i den anden ende dvs det man lige har tilsluttet. Jeg har set mange håbløse tilslutninger af radio i bilen og er ikke selv meget for at rode med uoriginale løsninger.
    Mvh. Gert

Kommentér på:
Røg ud af anlæg

Annonce