{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POWER ACOUSTIK
  • #1   8. feb 2019 man får hvad man betaler for.
    eller rettere det gør man ingen gang for de levere langt fra de watt de låger på kasse smiley


  • #2   8. feb 2019 så de giver ikke de 5000watts?
    men virker de, og kan man bruge dem i lang tid(vi hører ikke højt musik hverdag. kun engang imellem) ?


  • #3   8. feb 2019 Jeg har ikke hørt at de skulle gå mere i stykker end alt muligt andet. Men nej de levere langt fra de watt de låger

  • #4   8. feb 2019 Okay, tak for informationen!
    det tager jeg videre med.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #5   8. feb 2019 De skriver selv 4g wire, og de er kendt for at snyde lidt, så det er omkring 20mm2 kabel der kan komme i, og det er ikke nok til at kunne levere den form for power.
    Jeg kunne desværre ikke finde en dyno af den store 5000 model, men fandt af 3000, som er rated 1500w@1ohm. Den klarede 600...
    https://youtu.be/iGyLVm_PsY4


  • #6   8. feb 2019 okay, så det er ikke noget godt?
    hvad er gode alternativer? vi skal bare have god bass i en e36.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #7   8. feb 2019 Har du en sedan?
    For så skal du overveje hvordan du vil få lyden ind i kabinen.. Der er jo en god del isolering imellem bagagerummet og kabinen (Hvis jeg ikke husker forkert)

    Jeg er selv på udkig efter en ny forstærker, men har ikke rigtig fundet noget som har fanget min interesse helt endnu, gider nemlig heller ik smide 4-5000kr efter en forstærker, bare for at få en lidt dybere lyd end hvad de normale højtalere kan banke ud.


  • #8   8. feb 2019 Hvad havde du i siden du skal skifte og hvad er der galt med det du har? Er det en Sedan eller coupé eller er det end stationcar? For en stor voldsom sub vil ikke performer hvis ikke dens kasse er designet til bilen og enheden.. Du kan trille til custom audio i Hillerød evt og få hjælp til den bedste løsning til din bil.

  • #9   8. feb 2019 det er en sedan, det der var i før, var brændt ned(ved ikke hvorfor) så derfor skal der nyt i. ja, den er rimelig isoleret.

  • #10   8. feb 2019 Først skal du lure hvad der fil det til at brænde af. For hvis ikke du ved hvad der gik galt ved du ikke hvordan du skal undgå det..
    Ved at Cody engang kørte BAMF og faktisk de subs der fik mig til at gå lidt mere op i bilstereo. De var billige og kunne flytte luft. Men dit kabinet skal være det rigtige. Nogle vil sige Bandpass men det relativt bøvlet at bygge korrekt. Jeg ville selv sige porter kasse og så dæmp bagagerummet men lad udskæringerneni hattehylden være evt mærk dem op nede fra Afmonter hattehylden skær hullerne ud og betræk hylden med nyt stof. Så trykket kan komme ind i kabinen og har svært ved at komme ud af bagklappen... En voldsom sub er ikke altid det bedste da den skal havde meget effekt. Vælg noget med et rimeligt watt opgivelse 3-500rms og en høj følsomhed (eks 89db/1w) nogle så få du noget der er let at drive. Customaudio. Soundplanet eller et smut ned til hilmars audio nede syd over de kan hjælpe dig og er alle ret kompetente og ærlige mennesker der heller vil hjælpe dig til det rigtige istedet for bare at sælge dig noget tilfældigt.


  • #11   8. feb 2019 Du skal huske at peak watt er brian watt. Kun se efter RMS watt fordi det er det du skal bruge.
    Væggen mellem bagsædet og bagagerummet æder meget at lydtrykket i sådan en BMW, så der skal noget semi voldsomt udstyr til.

    Mindes om at hvis man lægger armlænet ned ved bagsædet i en e36, så er der et lille firkantet hul der giver adgang til bagagerummet. Du kan evt bygge kabinettet sådan at porten passer derind.


  • #12   8. feb 2019 okay, det vil jeg gøre! mange tak for rådene!
    den gamle var en genesis miniblock s3. de. brændte hele tiden sikringer. altså ligeså snart man satte dem i, brændte de. testet i 2 biler


  • #13   8. feb 2019 11
    vores forstærkere sidder ved armlæn. og det er besværligt at rykke rundt på alle ledninger, da de skal ændres og hele inderkabinen skal ud


Kommentér på:
POWER ACOUSTIK

Annonce