{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  power acoustik
  • #1   26. maj 2011 god kvalitet og spiller rigtigt godt ;)!

  • #2   26. maj 2011 !-Wedel-! C

    Det med at de spiller godt kan diskuteres..,.


  • #3   26. maj 2011 man skal bare indstille det rigtigt smiley cody

  • #4   26. maj 2011 Chris J

    Jeg vil godt sige god for Power Acoustik... Jeg brugte 2 stk MOFO 12 enheder til at kvalificerer mig til VM i 2008... De åd konstant 2500 watt rms selv om de kun er rated til 1600 watt rms... det er alligevel godt klaret... deres forstærkere leverer varen... lydkvalitet vil jeg nok ikke kalde det de leverer, men de kan få dit anlæg til at spille pænt højt... og så er prisen jo ganske god... PA er et ganske fint mærke hvis det er for at spille højt... til vellyd er der måske andet der kunne virke mere fristende... Så det afhænger jo lidt af hvad du skal bruge det til..


  • #5   26. maj 2011 !-Wedel-! C

    Lille ven jeg tror ikke du skal tro du kan lære mig noget i den afdeling... Der kommer du ihvertfald ud hvor du ikke kan bunde...


  • #6   26. maj 2011 det er til almindeligt hverdags brug, lyden må gerne være have god, det er en 10" sub jeg kigger på smiley

  • #7   26. maj 2011 det er jo ikke db drag jeg snakker om hvor du skal have alle watt ud af højtaleren, men som sagt kan du få en enhed som power acoustik kan få til at lyde rigtigt godt, og godt en ren lyd.

    jeg har læst og set dine kommentarer indenfor lyd, men det er også godt nok at have en stor viden indenfor det, men du må da også vide, at enhver enhed kan spille godt, men måske ikke med fuld effekt, som du vil mene de skal.

    vis chris nu vil have et velspillende anlæg, som ikke skal levere 160 db!, som du nok vil have. så kan han sagtens vælge power acoustik, og få noget for pengene


  • #8   26. maj 2011 tak for svarene smiley

  • #9   26. maj 2011
    !-Wedel-! C

    Som jeg skrev er du kommet ud hvor du ikke kan bunde...
    Ser du dB-drag og EMMA er jo ikke to modstridende ting... I 2006 deltog jeg i begge dele og deltog ved EM i db-drag og DM i EMMA ...

    Og NEJ enhver højtaler kan ikke komme til at lyde godt.. Ikke alle Højtalere har lige god evne til at gengive alle frekvenser korrekt... Og en god kvalitets enhed spiller godt både ved 65 dB (almindelig samtale) og 140 db... Der vil ikke være nogen ændring af lyden uanset effekt... kun en ændring i hvor højt du kan spille... (Dette er fysikkens love vi taler om, ikke personlig smag)
    Forskellige membran materialer har forskellige lydmæssige egenskaber, f.eks. bruges Kevlar især ved højtalere der skal kunne spille ukristeligt højt og rent samtidig... mens f.eks. Focal laver membraner i glasfiber, og mest almindelig er presset papir da dette ofte er det mest neutrale... alu er også godt pga den stivhed og lethed... Forstærkere er der nogle uvidende tosser der mener lyder ens... og kune er der for at forstærke et udefrakommende signal... de tager fejl... der er forskelle i hvor megen støj de forskellige komponenter inden i en forstærker lukker med, samt hvor stor dæmpning der er på forskellige frekvenser inde i forstærkeren...
    Nogle komplet retarderede individer mener desuden at en subwoofer ikke spiller musik men kun laver tryk... det er vidst tegn på deres IQ er lavere end deres alder... Hver enhed i ens system er beregnet til at gengive toner/frekvenser i hvert sit område... også frekvensområdet 80 hz og nedefter er fyldt med musikalske toner... som diverse subwoofere gengiver med varierende held... GTX enheder f.eks. akn simpelthen ikke gengive ret mange toner korrekt... pga. manglende kontrol, dårlig konstruktion og generel elendig kvalitet... Mens f.eks. den gamle Phase linear Aliante jo lød skønt, men overhovedet ikke var istand til at lave noget der lignede et godt lydtryk...

    Dit uvidende vrøvl om at lydtrykket har noget som helst med lydkvaliteten at gøre viser desværre at du har ekstremt meget at lære endnu... f.eks. dette sæt: http://autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=546 Det lyder godt ved lav volumen... Det lyder nøjagtigt lige så godt ved meget høj volumen... volumen har intet at gøre med hvor godt et sæt højtalere spiller... Så drop dit vrøvl... (Jeg taler naturligvis om at de spiller godt så længe de ikke forvrænger... alle højtalere vil lyde ad lort når de forvrænger)


Kommentér på:
power acoustik

Annonce