{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Andy P
Andy P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21

High level forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Er ved at bygge anlæg i en ny Renault Twingo. Og har købt et kabel som kan sættes mellem standart radio og forstærker, og som laver det om til phono kabler, så jeg bruger bilens originale ledningsnet. Har så fået af vide at jeg skal have en forstærker som kan tag high level input der hvor phono kablerne skal sidde. Men synes ikke at jeg kan finde nogle forstærker som kan dette???

I kan se kabel og en lille forklaring på det her: https://www.youtube.com/watch?v=9yk9haytS9U&fbclid=IwAR0BMFt1QSVzln97qXKzGHxP1YqXp2glDIZO4666uF5_6X9fk9qFSZK4lQk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  High level forstærker
  • #1   22. jun 2019 hvis du ikke kan få phono udgang på din radio så skal du..som du osse har.. have en konverter fra high til phono.. at smide en forstærker i med high input bliver noget hø.. har du phono så brug dem og en alm amp

• #2   22. jun 2019 og sådan en lille boks kan fåes bl.a i biltema

• Andy P
    Andy P Tilmeldt:
    aug 2011

#3   22. jun 2019 Jeg har phono, men det der kommer ud af radioen er high level, så skal have en forstærker som kan tag imod det signal.

• #4   22. jun 2019 så må du købe en af dem han sælger

• #5   23. jun 2019 hvorfor spurgte du ikke hvad jeg kunne tilbyde af forstærkere da du hentede kablerne.
    Jeg troede du havde noget i tankerne siden du ikke spurgte mere ind til det.

Men jeg har Audio system. kove. morel og arc audio forstærkere du kan bruge med de kabler.

• Andy P
    Andy P Tilmeldt:
    aug 2011

#6   23. jun 2019 jeg havde noget i tankerne, det viste sig så bare at den forstærker jeg havde fundet ikke kunne tag high level input. Skal bare bruge en billig forstærker da det ikke skal være noget vildt, men bare bedre end standart.

• #7   23. jun 2019 Jeg har en audio system co100.2
    2 kanalers forstærkere på 2x100 rms watt til 1100 kr

• #8   24. jun 2019 "Skal bare bruge en billig forstærker da det ikke skal være noget vildt, men bare bedre end standart. "
    Jeg forstår ikke den måde at tænke på... Det skal bare være en billig forstærker, fordi når du nu opgraderer så foretrækker du at gøre det så dyrt som muligt fra starten af?

Køb af billigt møg ender næsten altid med at det oftere skal skiftes, eller man hurtigere bliver utilfreds med det... = Dyrere i længden... Køber man kvalitet fra starten af så er man tilfreds længere, fordi de lyder bedre og Produkterne holder bedre...

Og når du køber hos en forhandler... Især en af dem der faktisk ved hvad de snakker om Som Tonny... Så benyt dig da af det... spørg... "Duer den her idé? Vil det her passe sammen med det jeg har i forvejen? Hvordan udnytter det her grej bedst muligt?"
    Udnyt da den erfaring han har... smiley

Kommentér på:
High level forstærker

Annonce