{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Appradio, Pioneer eller JVC {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har overvejet at købe enten Pioneer Avh-z9200dab eller Pioneer Sph-da230 eller en JVC Kw-m745dbt.

Nogen der har erfaring med nogen af dem? Jeg skal bruge en enhed der understøtter android auto, evt. Trådløs hvis det findes?

Samt med nogenlunde lydkvalitet med en fornuftig equalizer.

Mvh Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Appradio, Pioneer eller JVC
  • #1   27. okt 2019 Jeg har lige været gennem øvelsen at finde radio. Gennemgik reviews, og kiggede på deres links til Amazon. Endte med et Sony Xav Ax100 til 2200 hvor det koster 5500 herhjemme.

    Det er en jungle, men der er nogle, der laver anmeldelser og eks viser de 10 bedste radioer. Det er også svært at finde specifikke reviews på YouTube.


  • #2   21. nov 2019 Jeg har selv overvejet en pioneer app radio flere gange, uden at gøre mere i det
    PUdfordringen er at som jeg læser det, er det en app radio, men den kan kun køre de apps som pioneer har certificeret til at kunne bruge dem. Det begrænser udvalget en del.


  • #3   21. nov 2019 Jeg købte den avh-z9200dab, og har lige fået den monteret.

    Må sige at den fungerer ind til videre ret godt.
    Jeg bruger alligevel kun Spotify, navigation og så håndfri funktioner, så har ikke behov for alt mulig ud over det.

    Det er iøvrigt også Google der bestemmer hvilke apps der må understøttes af android auto.


Kommentér på:
Appradio, Pioneer eller JVC

Annonce