{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Pioneer AppRadio {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en 2din Pioneer Appradio, til min polo 9n3.
Der er flere ting jeg ikke helt kan blive klog på omkring funktionen af den. Kan man streame video dertil via Iphone 5 /Ipad. Jeg ved at Appradio version 2 kræver en adapter for at anvende Iphone 5.
Kan jeg på nogen måde streame musik fra mit Yousee musik, eller kan man kun afspille musik der ligger på telefonen? Bruger man data fra mobilen når man bruger navigation?

Jeg vil gerne høre Ris/ros omkring enheden. Jeg syntes bare det er en yderst god pris, når der også navigation indbygget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer AppRadio
  • #2   4. dec 2013 Så kan man da utrolig hurtigt få brugt noget data.. Anvender den så telefonen som Antenne også, eller er der antenne indbygget i enheden?


  • #3   4. dec 2013 Jeg ved ikke om det er sådan det fungere, men når man bruger den gps. bruger man så den app. man har på ens telefon som programmet, i såfald kan man jo finde apps. hvor man kan downloade kortdele så man kan bruge det i offline tilstand.

  • #5   4. dec 2013 Jeg kan ikke anbefale den. Jeg har haft den og hold kæft jeg fortrød, magen til rageste gang lort. Den er sløv, dårlige features - apps.

  • #6   4. dec 2013 når man bruger GPS er det ekstremt lidt data man bruger... nu har jeg haft min tlf i 6 mdr... og bruger GPS meget... og har brugt 1 mb... data på det... Der er pænt langt op til grænsen da...

Kommentér på:
Pioneer AppRadio

Annonce