{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Vil ikke tænde "JVC G821 HU" Hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Har lige været ude og invastere i en ny head unit, manual kan ses her:

http://www.medienelektronik.de/pdf/EA/jvc/KD-G821_EA_DE.pdf

Det som er mit problem er, at jeg ik kan få den til at tænde, kun hvis jeg smidder en cd i så tænder den loader cd'en og slukker samme sker når jeg trykker jeg vil have cd'en ud igen.

Min gamle Sony Virkede bare jeg plugede ISO kablerne til, men ser måske ud til der skal laves en speciel "GRUND" eller nået med ledningerne i nogle VW og min er en nygere SKODA fra 2003 = VW nogle som måske kan guide mig til hvad delen jeg skal prøve. Jeg har ik lavet nogle ting med nogle ledninger.

Se i manualen som der linket til håber jeg for den til at virke. :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke tænde "JVC G821 HU" Hjælp !
  • #2   12. feb 2007 Jeg tog bare og pluggede ISO stikket til dem fra bilen og så i headunitten, med det som fuldte med den. Der er jo lidt strøm på. Men den kommer aldrig i fuld tænt mode. Det må være fordi der et eller andet som er forkert. Nogle der har denne radio selv ?

• #3   12. feb 2007 Hvad skulle jeg gøre uden min gamle mor, hun skulle ud og handle jeg hentede hende og viste hende at den ik virkede så siger hun "Den røder der, skal da passe ind i den røde der prøv det" Det gør jeg og Wupti, nu virker det hele, hvad skal man gøre uden sin mor ;0) sagen er løst, var den røde plus som standard ik bare er på men skal samles manuel ved at sætte han, ned i hun stik så virkede det.

• #4   13. feb 2007 de burde være samlet fra forhandleren af, men ellers kunne du vel have hevet fat i din forhandler og spurgt ad smiley

ang. rød så er det tændings strøm og gul er konstant strøm.

Kommentér på:
Vil ikke tænde "JVC G821 HU" Hjælp !

Annonce