1.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

højtaler højtaler

Hej BG.
jeg overvejer at skifte højtaler i min Citroen C3 mk2 fra 2013, men jeg ved ikke hvor peak watt og rms watt, de standard højtaler er.

for dem jeg har kigget på er Peak watt 150W og rms 50W
og self de samme i 5,25 Tommer
men igen ved ikke hvad de standarde hæjtaler er på smiley

tak på forhånd smiley

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højtaler
  • #1   22. dec 2019 altså indenfor alt med højtalere, er watt ikke altid afgørende. for om en højtaler spiller godt;-) så køb et godt mærke, altså noget kvalitet. også skal lyden nok, blive bedre end std.

har du muligheden, at skifte din radio. så kan det, osse give en bedre lyd.

• #2   22. dec 2019 Jeg har skiftet min radio, og det hjalp meget på lyd os, men alt om alt, mine højtaler er begyndt at skrat, det er som det for
    Hvad mærke vil du anbefale

• #3   22. dec 2019 Det kommer an på udstyrsmodellen men lyd er noget af det citroen slacker lidt på, så du kan med ro i sindet gå ud og købe noget og være sikker på at det bliver bedre

• #4   22. dec 2019 Altså nu kender jeg ikke dit budget, men selv JBL Club højtalere til under 500,- er en massiv opgradering hvis dem fra fabrikken er noget skrald smiley

• #5   22. dec 2019 Har skiftet mine ud med dem her på min fabia https://www.carsound.dk/produkt.asp?id=29318&pk= synes de spiller godt

• #6   22. dec 2019 Stiffmeister: alle højtaler er bedre end de sandarde, i citroen i vært fald
    Kim M: ja har selv overvejet JBL club højtaler
    I_ipek: Ja det er bare pengene har i december der er stramt smiley

• #7   22. dec 2019 Men Xzound Højtaler er det noget man kan bruge os eller hvad?

• #8   22. dec 2019 #6 de koster normalt 1700 kr. Jeg gav selv 666 kr for nogle måneder siden, de er vist på tilbud igen smiley

#7 ville hellere beholde de originale smiley

• #9   23. dec 2019 hold dig så langt væk, fra alt der står xzound på!!! hellere vent lidt, og køb jbl højtalere fra t-hansen. de er kun billigere end andre steder, fordi t-hansen køber voldsomt ind. og fejler bestemt intet til prisen.

• #10   24. dec 2019 Thansen og billig auto Hifi er en kæmpe løgn smiley

Stortset alt kan findes billigere på Ebay end hos dem.

• #11   25. dec 2019 øhh aries?? hvad er løgn? ingen har sagt at t-hansen var det billigeste sted eller lign. hvis du hentyder til mig, så har jeg kun skrevet. at jbl fra t-hansen intet fejler. er almindeligt jbl, og intet fusk!

tja ville sku personligt, helst holde mig fra ebay osv.. af min erfaring og viden fra nettet, er det tit billige kopi ting. især hvis tingene blir for billigt! evt rockford fosgate sub kasse, til 353kr. med 2 12 tommer subs! kan kun være bras og kopi

• #12   25. dec 2019 Jeg har selv erfaring med jbl fra T-hansen, det kan godt være at det er dyret, men man får os noget for pengene, men ved ikke om jeg skal købe jbl igen, eller man kan får noget bedre for billiger penge???

• #13   25. dec 2019 #12 så køb dog de JBL. Du jo ligeglad med hvad folk siger alligevel.
    Du har ikke engang sagt hvad du søger, hvad prisklasse eller generelt stillet et spørgsmål med dit forum emne.
    så gør dog som du selv vil.

• #14   25. dec 2019 Problem løst smiley

profilbillede
  • #15   28. dec 2019 #13 nej det har jeg ikke fordi jeg ikke ved hvad højtaler jeg skal købe, men igen hvis man kan få højtaler der er bedre end Jbl højtalerene i T-hansen, så vil det være fedt, og det er der jeg spørger om der er nogle der kender en side, eller sådan noget,

Så jo jeg har spørger om

• #16   3. jan 2020 Jeg ville personligt tage et kig på Gladen Alpha 165, istedet for JBL'erne.

De ligger i ca. samme prisklasse, men er altså noget mere rafineret i lyden, samt at de har en lækker blød diskantlyd og kan gengive en ganske udmærket bass smiley

Kommentér på:
højtaler

Annonce