Generel info omkring ICE ønskes {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg er ny her, så bær over med mig... Jeg kører i en Pug 306 '97 Jeg har for tiden fire højttalere, en i hver fordør (standard) og to i hattehylden. jeg vil gerne have 6x9'ere i hatten istedet (ja, de nuværende er små) jeg overvejer en sub, er det strengt nødvendigt at montere en ekstra forstærker, og kan man evt ikke få en hvor en forstærker er forudinstalleret? Jeg ønsker at kunne gennemføre projektet, så det er så lidt krævende som muligt. min nuværende HU er fra JVC, og smider 4x75 watt ud. Jeg har også en del kvaler med kabelføringen, jeg har lagt de nuværende kabler langs kardanakslen, inde i kabinen... hvad er normal praksis? Jeg har også et andet problem, min venstre forhøjttaler spiller ikke, der kommer intet signal ud, er det normalt for denne model at kablet bliver brudt/tæret inde i gummi muffen før multistikket i døren? Hvor stor en sub vil der være brug for, for at tilfredsstille et behov for moderat punch?
håber ikke jeg er for besværlig nu:P
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.893
Men 10 eller 12 tommer.. Så går du ikke galt i byen..
Havde selv en 10 tommer i min bil.. Det spillede sq fint..
Og som Jan S siger, så skal der bruges forstærker hvis du vil ha en sub..
Ang. din højtaler i døren der ikke spillede..
Det er sikkert en ledning der ikke skaber forbindelse, kan være knækket eller så´n.. Eller også er den simpelthen bare brændt af..
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 408
hvis du vil gøre det nemt for dig selv, så køb en aktiv sub (Sub med indbygget forstærker) så skal du kun trække Plus, phono og remote.
Træk altid dine kabler inde inde i bilen så svært er det heller ikke.
ang montering: det kommer jo an på hvilken bil det er i.
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.691
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.893
Få fat i en plade, og så bor tingene fast dertil.. Så er du også sikker på det ikke hopper fra side til side når du kører..
Men du skal have trækket et strømkabel ude fra motorrummet og om til din forstærker.. Men det sq så´n set også det..
Generel info omkring ICE ønskes