{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Hjælp, ang. nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hejsa Der ude,,,

Jeg er lige blevet bil ejer, og også ejer af en blaupunkt bånd radio fra dengang mormor var dreng...!!!
Dvs. jeg skal have noget cd-afspiller og gerne nogle højtaler!!! ikke det helt vilde bare så jeg kan høre musikken... er der nogen som har et bud på hvad jeg skal købe til fornuftige penge... altså cd-afspiller og højtaler!!

MVH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, ang. nybegynder
  • #1   19. aug 2004 Jeg brugte carsound.dk de har nogle ganske fine sæt til få penge. Jeg gav 2000 kr for mit startsæt. 300 kr for kabler og kabelsko.

• #2   19. aug 2004 Gode CD-spillere fås fra 1200-1500 kr på tilbud. Højttalere fra 300-500. Start med at sætte ordentlige højttalere foran i bilen, de standardmonterede er oftest meget ringe. Dernæst baghøjttalere og så evt. noge diskanthøjttalere foran. Men blot med fire ny højttalere er du godt igang mod en god lyd.

• #3   19. aug 2004 Hmm... havde også selv set lidt ind epå Thansen.dk men altså viste jo ikke lige om deres kvalitet af højtaler er den dsamme som resten af deres ting, men atlså det lyder ikke sådan!!! Hmm... hva siger folket til at købe brugt Cd-afspiller.=???

Kommentér på:
Hjælp, ang. nybegynder

Annonce