{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Højtalere i døren {{forumTopicSubject}}

Går med tanker om at skifte mine dørhøjtalere i min Astra g station car. Hvad vil i anbefale af højtalere og eventuelt en anden radio, som bare spiller rent og med rimelig bass? Har ingen hattehylde i bilen og synes det er upraktisk med kabler, forstærker og bas, når jeg lægger sæderne ned.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere i døren
  • #1   20. aug 2022 Hvad med en bas i reservehjulbrønden? En forstærker er et must, diskanter i forruden, mellem højtaler i dørerne, så er det næsten ligemeget hvilken radio du har, så længe den har udgang til forstærker og bas

• #2   20. aug 2022 Ja har godt spekuleret på det. Men så mangler jeg pladsen til reservehjullet. Må lige tænke lidt over det

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #3   20. aug 2022 Start med at få støjdæmpet dine døre...Det giver en verden til forskel uden at skifte noget. Derefter er en forstærker altid en god opgradering, en radio har bare ikke mange muskler at rykke med. Du kan sagtens få forstærker på din radio uanset hvad det er for en. Den behøver ikke nogle udgange til det, der findes mange forstærkere som har high level input (det er bare dine højtaler udgange fra radio). Og ellers kan man få en konverter som laver dine højtaler udgange om til rca udgange. Så det jeg ville gøre var 1: støjdæmpe dørene 2: forstærker til højtalerne. 3: nye højtaler. Og jeg ville tage det 1 skridt af gangen. Vi har alle forskellig smag og forventninger til lyd. Så hvis mindre kan gøre det, behøver du jo ikke give den hele omgangen fra start. Men en rigtig god ide er at finde ud af et budget og så snakke med en af de meget dygtige bilstereo forhandlere vi har. De kan rådgive dig om hvad der er den bedste løsning for dit budget. Der er blandt andet soundplanet, der er hilmars audio, og et par andre jeg ikke lige kan huske navn på. Men de er alle meget dygtige og prøver ikke at prakke dig noget skrammel på nakken som du ikke har brug for..

• #4   21. aug 2022 Astra G er tilfældigvis en bil jeg har en smule erfaring med... Så kontakt mig endelig hvis der er noget... Er ikke 100% enig med kompressor knud... (Ja sorry) Lige præcist med den bilmodel der vil skift af højttalere, have større positiv effekt end at tilføje forstærker, og en Ny Radio vil altid være en fordel, da den originale ikke er 2 potter P.I.S. Værd...

profilbillede
  • #5   24. aug 2022 Hvis jeg var dig, ville jeg nok tage fat i en af de mindre forhandlere i nærheden af dig (der er mig bekendt dog ikke rigtigt nogen i Nordjylland)
    - men der er mig på Djursland, TL Customs i Silkeborg og TN Bilstereo i Odder
    - som alle tre helt sikkert gerne vil hjælpe dig i mål med en løsning der er perfekt for dig og dit budget smiley

Kommentér på:
Højtalere i døren

Annonce