{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

GF 4
GF 4
Tilmeldt:
2. feb 2007
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650

Forstærkeren slukker hele tiden...? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg undersøgt alle + og - ledninger for og se om der kunne være noget galt og stramt dem ekstra godt til... alle + kablerne er temmelig tykke da jeg tog den største ledningspakke (Ja har ikk så meget forstand på det)...

Men den hopper af og til ud igen så det kun er de forreste højtalere som er koblet til HU'en der spiller. Så hjælper det at bremse temmelig hårdt op, så kommer lyden igen... Kan det være remotekablet der er fucket, således at forstækeren tror at HU'en er slukket og så slukker af sig selv?...

Hvis det er problemet, kan jeg så ikk tage hvilket som helst kabel og smide på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærkeren slukker hele tiden...?
  • #1   1. maj 2007 det kan være remoten eller måske en dårlig stel...

  • #2   1. maj 2007 Vil mest helde til dårlig stel, men ellers tag og mål på din remote bag i.. altså når du tænder skal den jo give udslag..

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #3   1. maj 2007 Kan stellen gøre at den slukker? Har slebet ALT maling væk med stålbørste der hvor jeg har monteret stel, og har monteret en stel til hver af kondensator og forstærker... Men det der er underligt er at lyden kommer igen efter jeg bremser hårdt op --- som regel ihvertfald, og stelledninger sidder uendeligt godt fast med store skiver og skruer.

  • #4   1. maj 2007 Evt din sikringsholder/sikring i motorrummet...har oplevet det før

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #5   1. maj 2007 Michael - Remoten på kondensatoren virker. Men kan ikk helt undersøge om den virker på forstærkeren, da der intet display er... Kan man sætte voltmeter til eller?

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #6   1. maj 2007 Troels - Skal den så skiftes eller, syntes + ledningen er rimelig godt afisoleret og spændt godt fast i den holder

  • #7   1. maj 2007 Thomas K: Ja det kan du, den giver jo en konstant strøm.. så sæt et voltmeter til og se om den reagere.. men ellers se din stel efter.. evt flyt den til et bedre sted.. evt bundpladen..

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #8   1. maj 2007 Mange tak. Vil jeg så prøve... smiley

  • #9   1. maj 2007 Du kan jo evt måle hen over den med et volt meter og se om der kommer spænding på begge sider af sikringe når forstærkeren slukker...har flere gange set at sikringen mister forbindelsen i dens egne sokkel...du kan ikke se det kun måle dig frem eller prøve at ligge en ny sikring i.


  • #10   1. maj 2007 kan oss være hvis du har fyret HELT op for forstærken at den blir varm så den kobler af.. det gjorde min nemlig..! Så skru ned på forstærkeren og så mere op på afspilleren for at opnå samme lydnivue..!
    Ralle, Esbjerg


  • #11   2. maj 2007 Har lige været ude for samme problem og det var stelet, der ikke havde ordentlig forbindelse.

Kommentér på:
Forstærkeren slukker hele tiden...?

Annonce