385 visninger
|
Oprettet:
Meninger omkring Sony {{forumTopicSubject}}
Ja er ny inden for det bil stereo, og har søgt på forumet efter lignende emner. Men mit spørgsmål lyder på: Er Sony noget værd ? for nogen sir man ikke får så meget for pengene, mens andre siger man helst skal bygge et fuldstændigt indentisk op.
Men jeg står i hvert fald og overvejer at erhverve mig
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT610U&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners
Ville det så være en god idé at købe Sony for resten ? Forstærker, Højtaler, Sub osv
Angående mit budget skal det ikke være det dyreste, bare man får noget godt for pengene
okt 2004
Følger: 1 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 64 Svar: 5.047
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 54 Svar: 2.464
Til gengæld har jeg ikke meget til overs for deres subs. Deres højttalere er det vidst meget forskelligt med, jeg har både haft gode og dårlige Sony højttalere, så der er jeg lidt splittet.
Men mht. sub, forstærker og højttaler, skulle du gøre dig selv en tjeneste og kigge lidt på MDS. Rigtig go kvali til en fornuftig pris, i hvert fald efter min mening
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 36 Svar: 370
apr 2007
Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 21
sep 2005
apr 2007
sep 2005
En anden bruger vil sikkert anbefale et andet mærke, jeg har bare rigtig go fidus til MDS efterhånden, derfor anbefaler jeg det
Men altså, prøv at tage ud i nogle hifi butikker, hvis muligt, og lyt til noget forskelligt og dan din mening ud fra det, så er der mindst risiko for at blive skuffet...
apr 2007
apr 2007
Meninger omkring Sony