{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Meninger omkring Sony {{forumTopicSubject}}

Ja er ny inden for det bil stereo, og har søgt på forumet efter lignende emner. Men mit spørgsmål lyder på: Er Sony noget værd ? for nogen sir man ikke får så meget for pengene, mens andre siger man helst skal bygge et fuldstændigt indentisk op.
Men jeg står i hvert fald og overvejer at erhverve mig
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT610U&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners
Ville det så være en god idé at købe Sony for resten ? Forstærker, Højtaler, Sub osv
Angående mit budget skal det ikke være det dyreste, bare man får noget godt for pengene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meninger omkring Sony
  • #1   3. jun 2007 Nej jeg ville ikke købe det..

• #2   3. jun 2007 Jeg havde Sony headunit og forstærker i min vogn før den blev tømt og det virkede sgu perfekt med nul generatorstøj osv.
    Til gengæld har jeg ikke meget til overs for deres subs. Deres højttalere er det vidst meget forskelligt med, jeg har både haft gode og dårlige Sony højttalere, så der er jeg lidt splittet.
    Men mht. sub, forstærker og højttaler, skulle du gøre dig selv en tjeneste og kigge lidt på MDS. Rigtig go kvali til en fornuftig pris, i hvert fald efter min mening smiley

• #3   3. jun 2007 Sony laver super gode radioer, selv synes jeg deres design er de pæneste, og så kan de det, som man har behov for smiley

• #4   3. jun 2007 Lyder som et meget fornuftigt svar smiley men så tror jeg da jeg vil vælge det headunit, men angående forstærker så, deres xplod serie kan den så anbefales dertil ? når du nu sir forstærkere er udemærket smiley

• #5   3. jun 2007 Altså jeg havde en tudsegammel Xplod 4 kanals som jeg var fint tilfreds med, men synes de seneste udgaver, af dem jeg har haft kigget på i hvert fald, ikke har kunnet trække nær så meget effekt som mange af konkurrenterne i samme prisklasse.

• #6   3. jun 2007 Nåe. jamen det lyder da lidt til man skal vælge MDS for resten smiley syns også deres priser er meget i øjnefaldende

• #7   3. jun 2007 Man skal jo generelt vælge det man selv synes spiller godt, hvor pris og kvalitet hænger sammen, og designet er pænt, hvis man går op i det også smiley
    En anden bruger vil sikkert anbefale et andet mærke, jeg har bare rigtig go fidus til MDS efterhånden, derfor anbefaler jeg det smiley
    Men altså, prøv at tage ud i nogle hifi butikker, hvis muligt, og lyt til noget forskelligt og dan din mening ud fra det, så er der mindst risiko for at blive skuffet...

• #8   3. jun 2007 Ja det vil jeg prøve smiley men mange tak for hjælpen

• #9   3. jun 2007 Ja Jesper, lyder meget billigt. Men det er en ældre model end den jeg regner med at købe, og desuden har et af mine valgkriterier været at der skulle være en USB indgang på fronten, og den model jeg gerne vil have koster ca. 1100, hvilket jeg ikke syns lyder så galt smiley

Kommentér på:
Meninger omkring Sony

Annonce