{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

kenneth p
kenneth p
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

HU med god understøttelse af mp3 filer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har i dag været i henholdsvis bilxperten og carsound for at finde ud af at de fleste smarte bilradioer med usb eller sd/mmc slet ikke er lavet til det.
Jeg havde regnet med at få en med sd kort i fronten så man kunne have 4gb eller mere med. Men at skulle gå mp3 samlingen igennem på et ét eller to linjers display kan godt være temmelig vanskeligt.

Findes der en HU med minimum 3 linjers display hvor det er nemt og overskueligt?

Alphine havde en lækker en med lille tft skærm som virkede direkte med ipod, men ingen usb eller sd, og så bliver det lige pludselig en dyr affære. Jeg er villig til at bruge op til 4000,-

Håber der er nogen der har et svar.

Mvh
Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HU med god understøttelse af mp3 filer
  • #1   18. jun 2007 mon ik du leder efter noget flipud skærm med dvd.. så har du dine 4 gb og en masse linjers display i samme omgang ?

Vil ikke smide nogle bud på gode enheder af denne type, da jeg ik har været i nærheden af en eneste...

Men måske var det værd at undersøge ?

• kenneth p
    kenneth p Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #2   18. jun 2007 Nej ellers tak, det er lige en tand for smart. Så dog på en hos carsound.
    Jeg er blevet anbefalet en phatbox i seat club danmarks fora.

Jeg har heller ikke noget i mod at vente et halvt års tid hvis der skulle dukke noget op til den tid.

Der er vel ikke nogen der kender en side hvor man kan se kommende HU?
    Jeg må nok ty til producenternes hjemmesider.

Kommentér på:
HU med god understøttelse af mp3 filer

Annonce