{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

generator støj {{forumTopicSubject}}

ja.. nu har jeg installeret min nye forstærker i bilen, og jeg har fået en helt ny headunit og det hele spiller... der er dog et problem når jeg starter bilen og giver den gas er der en lille bitte pivelyd der følger motorens omdrejninger.. og det er jo selvfølgelig generatorstøj... jeg har fundet ud af at det ikke er signalkabler og forstærker det er galt med da jeg har sat MP3 afspilleren til og der var ikke noge pive lyd...
så derfor må det være HU den er gal med et sted, HU'en er helt ny (købt i mandags d. 10 sep) så derfor regner jeg ikke med der er noget der er brændt af der. jeg har kigget rundt i diverse tråde herinde og har prøvet følgende:

Jeg har prøvet at sætte en kondensator ude ved batteriet fordi jeg fik at vide fra det sted jeg køber mit anlæg at det skulle kunne hjælpe, men det hjalp overhovedet ikke..

Jeg har prøvet at give HU'en en mere kraftig stelfobindelse her trak jeg en 6 kvadrat ledning ud til stelforbindelsen i motorrummet, og der blev pivelyden MEGET værre. men var det forkert at tage stelforbindelsen ude i motorrummet, skal jeg evt tage den samme sted som forstærkeren??

udover det har jeg prøvet at sætte et støjfilter på phonokablerne. det var den til 100kr fra thansen, ved godt det ikke er det bedste sku bare se om det hjalp.. og pivelyden forsvandt men den øvrige lyd blev virkelig ringe og bassen forsvandt næsten samt det lød som om højtalerne knitrede når de sku spille en bestemt tone... kan jeg få et støjfilter som fjerner pivelyden uden at det påvirker lyden?

Jeg er ved at være ret desperat for synes efterhånden jeg har prøvet alt hvad jeg kan.. men ligemeget har det hjulpet... har du nogen gode forslag? det nemmeste synes jeg ville være hvis jeg kunne få et støjfilter til phonokablerne som ikke påvirker den øvrige lyd...

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  generator støj
Kommentér på:
generator støj

Annonce