980 visninger
|
Oprettet:
ekstra batteri... {{forumTopicSubject}}
jeg har et problem med mit anlæg/batteri. jeg kan ikke holde og se dvd mere end max 10 min så kan jeg ikke starte svinet.. og så tænkte jeg om ikk jeg skal sætte et ekstra batteri til.. men kan jeg godt sætte det til via de fordelerbokse jeg har til at slutte flere forstærkere til? eller skal det trækkes omme fra bilens normale batteri? det skal lige siges at jeg har prøvet og køre et par dage uden at tænde anlægget og jeg har en 1 farads kondensator i. og batteriet er ikke færdigt da det sagtens kan holde strømmen når jeg ikke ser dvd eller hører musik når bilen er slukket...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Exide Maxxima Deep Cycle batteriet er et rigtig godt batteri til dette, og så er det til at komme til for penge.
Har du en del penge at smide i et batteri, kan du gå over til Optima Yellow eller Red Top betterierne istedet, og har du rigtig mange penge at smide på et batteri, så er Northstar batterierne absolut alle pengene værd.
Exide Maxxima ligger omkring 12-1400,-
Optima ligger fra 1500-2300,-
Northstar ligger fra 3000-9000,-
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.091
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 13
MEN på en sådan måde at anlægget (forstærker og højttalere) kun tapper strøm fra det ekstra batteri som det er tilsuttet..?
ekstra batteri...