Protection mode {{forumTopicSubject}}
Hejsa, har lige et spørgsmål.
Jeg ved godt en forstærker går over i protection mode hvis stel ledningen er dårlig eller hvis 2 højtaler ledninger evt. røre hinanden.
Men jeg var ude og trille igår aftes og hørte musik som jeg nu plejer, har ikke rodet med anlægget i nogen mdr, da det har spillet helt upåklagelig.
Men imorges da jeg kom ned og skulle afsted tændte jeg anlægget som jeg plejer, men så gik det helt AMOK, det hylede og pev HELT vildt, det skrattede og larmede rigtig meget. så slukkede igen, prøvede igen lidt senere, men stadig samme problem.
Så nu her pillede jeg headuniten ud og pillede stikkene fra og satte den til igen. så spiller det igen.
Men nu går min forstærker i protection mode, hvad kan det skyldes, jeg skal vel ikk til og tjekke alle ledningerne, synes det lyder lidt underligt hvis 2 ledninger skulle lige pludselig røre hinanden.?
Det er lidt besværtlig og komme ned til anlægget da det er Gemt godt væk. heh..
maj 2003
Følger: 17 Følgere: 21 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 229
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 75 Biler: 9 Emner: 254 Svar: 2.359
maj 2003
Men ellers mår jeg jo lige prøve og samle alle ledningerne anlægget forfra, for og være sikker på de sidder som de skal.
orker det bare ikke.. hehe.
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.809
jun 2004
Følger: 85 Følgere: 87 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 331
maj 2003
Headuniten har også fået et eller andet problem nu.. hvis jeg tænder tænder den ene forstærker, den som trækker højtalerne og den virker stadig som den skal, men når jeg så slukker anlægget kan jeg stadig høre det køre meget lavt i højtalerne.
Hvad kan det være??
maj 2003
jun 2004
Følger: 85 Følgere: 87 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 331
Hvad er det du kan høre "køre" når din headunit er slukket?
maj 2003
Ja den køre stadig når jeg har slukket anlægget, men har fundet ud af at den slukket helt nogen sekunder efter jeg har slukket, den slukker med et brag i højtalerne.
Det er sq alt for underligt de problemer her kommer nu da det har virket fint hele tiden. Tror det hele har noget med alt det vand og gøre, måske der er kommet vand ind de forkerte steder.
Mit næste problem er så at jeg kan ikke komme ned til forstærkerne, da bas kassen står ovenpå, og den er spændt fast på en eller anden måde, jeg kan ikke se nogen skruer eller bolte nogen steder, pillede bas enheden ud og kiggede inde i kassen.
maj 2003
Der lugter sq godt nok som om at forstærkeren er gået sig en tur når jeg stikker hovedet ned i bagage rummet.
Protection mode