{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Radioen i en Vw Fox {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Vw Fox..

Mit problem er at jeg gerne vil have radioen til og tænde når jeg drejer nøglen, og slukke igen når man tager nøglen ud!..

Men der er ikke nogen ledning ved radioen som tænder og slukker med tændingen smiley
Det er ret nedtur for har lige sat P-watch i, og det var planen og sætte den til sammen med radioen, men det kan man jo ikke når der ikke er en tænd.

Har selv tænkt på og trække en ledning fra tændingen og ned til radioen, men vil lige høre om i har en bedre ide?

M.V.H

Steen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radioen i en Vw Fox
  • #1   19. feb 2008 der burde være en tændingsstrøm i sådan en fox, men du skal satme være varsom hvad du går ind og tar fat i, for det er med canbus system i, så der kan nemt gå ged i det. Men hvis du kan vente til imorgen kan jeg lige checke på min golf hvor de har tilsluttet p-watch henne... For har lige fået en monteret i min

• #2   19. feb 2008 Hvis du kigger i din instruktionsbog til bilen kan du finde oversigten over sikringer. Der er en til cigarettænder ( er der kun strøm på ved tænding på bilen) så vil der med garanti være en konstant 12v et sted, og stel er jo nemt at finde (hele bilen) Så du kan snuppe strøm ud fra sikrignerne der

Kommentér på:
Radioen i en Vw Fox

Annonce