{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Interview i radioen. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en skov opringning i dag fra Radio sydhanvsørene omkring dette med at bygge mig en speciel bil..

Så på mandag skal jeg til et enterview, hvor jeg skal fortælle omkring hele min projekt forløb godt som skidt.. Det bliver spændene og ikke mindst sjovt..

De har være på udkig efter specielbil projekter og da de di fandt min bil, blev de solgt, så har fundet min adressse for at også at finde mit nr, så de kunne ringe til mig smiley

Ikke noget vildt, men det er da stadig lidt sjovt smiley

Hilsen Tommy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Interview i radioen.
  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 47
    #1   7. feb 2013 Hmm er det din gamle Misubishi som de mener de bare måtte interviewe dig omkring? For hvis det er så forstår jeg ikke helt det specielle i det, udover at det er sært de vælger at kontakte lige præcis dig, så specielt er det jo ikke det du har lavet. Hvad er det selv du mener som er så specielt ved det du har gjort? smiley

• #2   7. feb 2013 Alf P

Der smed du bomben smiley

ps.

Tommy så husk at snakke som den hvide tyrker smiley

• #3   7. feb 2013 Sorry, men kan heller ikke rigtig se det specielle ved en gammel Galant?

• #4   7. feb 2013 alle der får lavet noget om på sin bil ville mene det er specielt og det er jo ikke en std motor udskiftning så jeg holder da med tommy det er specielt

• #5   7. feb 2013 Radio sydhanvsørene

Mere Levende Radio

Radio SydhavsØerne spiller masser af hitmusik, blandet med nyheder, lokale informationer, reklamer, konkurrencer og pudsige påfund.

Notes bemærk venligst sidst nævnte.

• #6   7. feb 2013 Haha utroligt så svært det Danske folk har fået ved at glædes på andres vegne...

• #7   7. feb 2013 er en sigma og en galant det samme siden folk skriver galant? smiley

• TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

#8   7. feb 2013 Synes da på alle måder det er fint, og det bliver da spændende for dig at være i radioen. smiley Meeen er nu glad for det ikke er mig smiley

• #9   7. feb 2013 Hvornår er noget specielt?? Hmm det er vel op til en selv at skelne imellem det. Det specielle ved min sigma (som på ingen måde er en galant) er at 2 tidl. Har prøvet at sætte en 3000 GT motor i en sigma dog i USA og det har ikke lykkes dem at få det til at køre og derved er jeg den første som faktisk har fået det til at virke samt den første som har fået sat en banan manifold på som faktisk passer til bilen:/ den første som har fået tunet en sigma. Da deres ecu ikke er til at pille ved. Om den så er speciel er op til en selv smiley motoren er bygget op som en helt ny motor og alt er tilpasset til motoren og gearkasse. Det har været et helved at skifte alt i bilen næsten så det kan køre sammen. Kofangeren er total renovert og har fjernet sprinkler dysser og fået den ny lakeret uden dysser. Der er lavet mange små ting som har gjort at det samled beløb er kommet op på 250.000 kr rundt regnet. Jeg føler selv jeg har fået mig en speciel bil. Bilen i sig selv er speciel da der kun er 5 stk i DK med 24 v

Er godt klar over at for andre har den ikke noget betydning, men det er heller ikke lavet efter hvad andre syntes, men efter hvad jeg syntes.

Desuden finder du nok ikke sigma i samme stand helt uden rust og alt nyt og jeg kunne blive ved smiley

Men glæder mig nu alligevel lidt smiley

• #10   7. feb 2013 Var det lige manus, til på mandag? smiley

• TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

#11   7. feb 2013 Du må jo få det optaget og så smid det herind så vi der ikke kan høre den radio kanal også kan høre hvad du fortæller smiley

• #12   7. feb 2013 Er bilen bygget færdig ?

• #13   7. feb 2013 Bilen er mekanisk færdig nu..

Den er ved at blive gjort klart til autolakeren og så har jeg bedt dem lave lidt flere ting imens de alligevel har den. Skifte det sidste ud...

• #14   7. feb 2013 super for dig,

der er nok mange der er bare lidt misundelige.

jeg kan huske den gang v-max startede, og alle folk, ville have deres biler med i deres blade,
    havde et par kammerater, der blev maks sure, fordi deres over gejlet bilen ikke kunne komme med.

og jeg syntes det er fedt, du sige du har bygget bilen som du vil,
    og ikke som "moden" forskriver

• #15   7. feb 2013 Gm.Gangster79

Hvorfor er man misundelig bare fordi folk skriver lidt kritisk?

Det er virkelig underligt at nogle folk mener at man er misundelig bare fordi man skriver lidt kritisk om noget..

Bare fordi man ikke kan se det specielle i det, betyder det squ da ikke man er misundelig? Det er folks mening og det har man da helt ret til.. Det har da intet at gøre med misundelse..

• #16   7. feb 2013 Alle folk har ret til deres meninger og jeg er på forhånd godt klar over, at ikke mange mennsker syntes om sigma, da den ikke er sporty at se på og ikke trækker på baghjulet mv.

Jeg ghar valgt at lave mig en ulv i fårklæder og så fordi bilen er maks fed at køre i. den bedste komfort ever og så har den en super fed lyd helt org.

Jeg syntes nu ikke i er misundelige, fordi i ikke bryder jeg om modelen osv, De beskeder bliver bare overset, da i ikke har min interesse og sådan må det jo bare være, når alle har ret til en mening, så må man sorter i hvad der er brugebart og ikke.

Jeg har haft modstand lige fra starten af måske 90%, fordi den er gammel og det er et flagskib og ikke særlig sporty og ja kunne blive ved, så vidste hvad jeg gik indtil, af folks meninger, men da det er mig som betaler, så er det heldigvis mig som bestemer om min drøm skal blive til noget til trods for modstanden omkring projektet smiley

Jeg glæder mig sindsygt meget til den er HELT færdig, så praller alt kritik af og jeg er sikker på jeg ikke er til at skyde igennem, for jeg vil nok føle jeg svæver på en sky af glæde smiley

Gm.Gangster79:
    Tror de fleste bliver skuffet når de selv føler man har noget helt specielt og vildt, man andre ikke kan se det, men så er spørgsmålet bygger man til sig selv eller til andre kan syntes den er fed smiley Jeg valgte, at tænkke på mig selv og sige fuck andres meninger, for jeg skal selv betale og sådan blev min drøm til virkelighed smiley

Tror ikke de er misundelig over over jeg gør, men måske det jeg KAN gøre smiley

Kommentér på:
Interview i radioen.

Annonce