586 visninger
|
Oprettet:
Interview i radioen. {{forumTopicSubject}}
Jeg fik en skov opringning i dag fra Radio sydhanvsørene omkring dette med at bygge mig en speciel bil..
Så på mandag skal jeg til et enterview, hvor jeg skal fortælle omkring hele min projekt forløb godt som skidt.. Det bliver spændene og ikke mindst sjovt..
De har være på udkig efter specielbil projekter og da de di fandt min bil, blev de solgt, så har fundet min adressse for at også at finde mit nr, så de kunne ringe til mig
Ikke noget vildt, men det er da stadig lidt sjovt
Hilsen Tommy
dec 2009
Følger: 1 Svar: 47
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 742
Der smed du bomben
ps.
Tommy så husk at snakke som den hvide tyrker
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 979
dec 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 764
jul 2012
Følger: 79 Følgere: 50 Biler: 5 Emner: 30 Svar: 783
Mere Levende Radio
Radio SydhavsØerne spiller masser af hitmusik, blandet med nyheder, lokale informationer, reklamer, konkurrencer og pudsige påfund.
Notes bemærk venligst sidst nævnte.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.967
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.746
dec 2009
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 669 Svar: 5.153
Er godt klar over at for andre har den ikke noget betydning, men det er heller ikke lavet efter hvad andre syntes, men efter hvad jeg syntes.
Desuden finder du nok ikke sigma i samme stand helt uden rust og alt nyt og jeg kunne blive ved
Men glæder mig nu alligevel lidt
jul 2012
Følger: 79 Følgere: 50 Biler: 5 Emner: 30 Svar: 783
dec 2009
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
apr 2006
Den er ved at blive gjort klart til autolakeren og så har jeg bedt dem lave lidt flere ting imens de alligevel har den. Skifte det sidste ud...
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.149
der er nok mange der er bare lidt misundelige.
jeg kan huske den gang v-max startede, og alle folk, ville have deres biler med i deres blade,
havde et par kammerater, der blev maks sure, fordi deres over gejlet bilen ikke kunne komme med.
og jeg syntes det er fedt, du sige du har bygget bilen som du vil,
og ikke som "moden" forskriver
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.227
Hvorfor er man misundelig bare fordi folk skriver lidt kritisk?
Det er virkelig underligt at nogle folk mener at man er misundelig bare fordi man skriver lidt kritisk om noget..
Bare fordi man ikke kan se det specielle i det, betyder det squ da ikke man er misundelig? Det er folks mening og det har man da helt ret til.. Det har da intet at gøre med misundelse..
apr 2006
Jeg ghar valgt at lave mig en ulv i fårklæder og så fordi bilen er maks fed at køre i. den bedste komfort ever og så har den en super fed lyd helt org.
Jeg syntes nu ikke i er misundelige, fordi i ikke bryder jeg om modelen osv, De beskeder bliver bare overset, da i ikke har min interesse og sådan må det jo bare være, når alle har ret til en mening, så må man sorter i hvad der er brugebart og ikke.
Jeg har haft modstand lige fra starten af måske 90%, fordi den er gammel og det er et flagskib og ikke særlig sporty og ja kunne blive ved, så vidste hvad jeg gik indtil, af folks meninger, men da det er mig som betaler, så er det heldigvis mig som bestemer om min drøm skal blive til noget til trods for modstanden omkring projektet
Jeg glæder mig sindsygt meget til den er HELT færdig, så praller alt kritik af og jeg er sikker på jeg ikke er til at skyde igennem, for jeg vil nok føle jeg svæver på en sky af glæde
Gm.Gangster79:
Tror de fleste bliver skuffet når de selv føler man har noget helt specielt og vildt, man andre ikke kan se det, men så er spørgsmålet bygger man til sig selv eller til andre kan syntes den er fed Jeg valgte, at tænkke på mig selv og sige fuck andres meninger, for jeg skal selv betale og sådan blev min drøm til virkelighed
Tror ikke de er misundelig over over jeg gør, men måske det jeg KAN gøre
Interview i radioen.