{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Indst. af forstærker til Boxter sub..? {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har lige et par spørgsmål.. Jeg har idag erhvervet mig en Boxter Warrior2 Db10...

Jeg har nogle spørgsmål som jeg menet gerne vil have besvaret...

1. Min forstærker er en Arizona Eagle. Man kan indstille frekvensen til passen på 2 skruer. Hvad skal de cirka stå på?

2. Hvor tyk skal ledningerne til subben være for at det er optimalt?

3. Min kasse er åben, og på 24 liter. Er det ok til den bas?

4. Der er en lille sprække mellem bassen og kassen på max 2 mm hele vejen rundt. Betyder det noget for lyden af den?

Håber på nogle hurtige svar, Jesper!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indst. af forstærker til Boxter sub..?
  • #1   26. jan 2005 Hej Jesper..
    1. Dette spørgsmål er meget svært at svare på, da det kommer helt an på hvordan din bas skal lyde, og hvor meget den skal sige ift resten.

2. Spørg din lokale kabel-pusher, han ved bedre..

3. Jeg vil tro at kassen er udemærket, men..

4. Din bas bliver nødt til at være monteret helt fast mod kassen, ellers kommer det til at rasle helt sindssygt.

Håber det var lidt hjælp..

Mvh Kasper S

• #2   26. jan 2005 1. Ja ikke over 100 hz, det er lidt med smag og behag at gøre, jo længere du går ned jo dybere bliver bassen at hører på, pas på med at gå for langt ned for så runger det helt vildt.

2. 2,5mm kan sagtens gøre det. Men 4mm er helt fint men koster lidt mere.

3. Nu har jeg selv en 10" db warrior2 i min bil og den har totalt lukket kabinet på lidt knap 40 liter, minimums kravet til en 10" af den art er 15 liter lukket... Men kommer meget an på hvordan du stiller din forstærker med hensyn til frekvens.

4. Din kasse skal være så tæt som overhovedet muligt.... så i gang med noget acrylfugemasse eller lign.

• #3   27. jan 2005 tæt kassen og luk hullet til for hvis du vil have en portet kasse så skal du op på omkring 45-50 liter ca.

men kommer også an på hvad du vil have jo vil du have bulder så en stor kasse med port i.
    men vil du have klar lyd og spille højt så en lille kasse.

Kommentér på:
Indst. af forstærker til Boxter sub..?

Annonce