{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Hvorfor Blaupunkt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Købte denne:
http://www.blaupunkt.com/dk/7646480310_main.asp
Virker fint nok når jeg spiller radio, og tager mine originale CD'er ud på den. Men ligeså snart jeg har en kopi cd, altså brændt cd - så kan den ikke afspille optimalt. Den hakker af H-T i lyden.

Og det er med alle former for skiver, og musik former? Både mp3 og WMA filer - så det ikke fordi skiven er brændt forkert.

Lægger der en kode på disse blaupunkt autoradioer som gør man ikke kan hører denne form for musik cd'er?

Jeg testede så med at smide en anden blaupunkt i, og ja samme resultat.

Hvad kan jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor Blaupunkt?
  • #1   3. maj 2008 Du bruger vel ikke CD-RW-skiver...

• #2   3. maj 2008 har også blaupunkt. og har ikk nogle problemer. den er dog også et par år gammel efterhånden..

• #3   3. maj 2008 Ja for det lidt noget lort, og har forsøgt med en del af Blaupunkts produkter - samme resultat smiley

Og skiver jeg bruger, CD-RW, CD-R, CD+R
    Generelt alle former er forsøgt, og jo det er kvalitets skiver - fra blandt andet Verbatim.

Bare det jeg vil så gerne have min Helmut Lotti CD med ud i bilen smiley

• #4   3. maj 2008 Jeg har den samme HU og har ingen problemer overhoved med at spille brændte cder og numre i alle mulige underlige formater og oprindelser...

• #5   3. maj 2008 Kris H -> Ja, og har problemer med størstedelen af dem smiley

Brin I -> Hvilke skiver bruger du, og har du prøvet andre?
    Har du bare sat det normalt til, eller har du ændret noget opsætning, eller..?

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #6   3. maj 2008 lad være med at brænde dine skiver med mere end 12x speed....ved ikke hvorfor men har også haft problemer på stationære cdafspillere hvis de er brændt for hurtigt.... det er vel et forsøg værd ikke?

• #7   3. maj 2008 Kris H -> dette har jeg også forsøgt med, men gav det samme resultat, har prøvet stortset alt. Mit umiddelbar bud er at fejlen lægger et sted på selve autoradioen..

Måske en svaghed hos Blaupunkt,?

• #8   3. maj 2008 Steffen M -> Prob er at brændehastigheden ingen indflydelse har, den gør det samme uanset om den er brændt på x40 eller på x4.

hmm.. smiley

• #9   3. maj 2008 du kan evt. prøve at købe nogen ordenlige cd'er uden at vide hvilke du bruger nu, som steffen siger, brænd på en lavere hastighed.
    jeg har næsten samme model i min ene bil og den spiller helt fint uden at hakke.

• #10   3. maj 2008 . . -> Bruger Verbatim, hvad bruger du?

• #11   3. maj 2008 Verbatim burde være helt fint.

så mælder jeg pas lige nu, men vil gerne tænke over evt. løsning.

jo måske en ting, hvad brænder du med ?

• #12   3. maj 2008 Jeg har en helt ny casablanca mp56 og den æder dem alle uden problemer

• #13   3. maj 2008 . . -> Brænder med Nero 7, er det skidt eller..?

The Chicken O -> Det rart at hører smiley Så det bare underligt min ikke kan, min er godt nok ikke helt magen til.

• #14   3. maj 2008 Kris H -> ´Må jeg prøve, tak for din tid.

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #15   3. maj 2008 hva for nogle andre blaupunkts har du prøvet ??.. jeg har valencia mp( et eller andet) som har den samme udseende, og har slet ingen problemer med noget som helst, spillet bare..
    jeg har gennem tiden haft et par stykker blaupunkts, og ingen a dem har jeg oplevet det problem .. jeg bruger selv tdk cd-rw med brændeprogrammet roxio, men har da oss prøvet med windows media player til a brænde.. men bruger ikk den radio mere, da jeg har en dvd istedet..

Kommentér på:
Hvorfor Blaupunkt?

Annonce